Kendimden 20 yaş büyük bir askere aşık olmak üzereyim NE YAPMAM GEREKİYOR?

Arkadaşlar sizden akıl istiyorum lütfen yargılamadan beni dinleyin ve akıl verin çok biçare durumdayım ben bundan birkaç sene önce yani 20 yaşındayken bir arkadaşımla birlikte iş için Rusya'ya gitmiştim orada yer yurt edindim kendime sonrasında bir adamla karşılaştım adamın adı Dmitri bildiğiniz klasik rus erkeklerine hiç ama hiç benzemiyordu adam 40 yaşındaydı ve masmavi gözleri vardı kendisi eski askerdi vücudu yapılı fit zeki bir adamdı adam da bekardı o dönem haliyle ben de bu adamı benim çalıştığım yerde yemek yerken görüp duruyordum ismini soyismini öğrenip aradan birkaç ay geçtikten sonra ben bu adamla konuşmaya iletişim halinde olmaya başladım adam gerçekten kibar centilmen ve olağanüstü yakışıklı bir adamdı zaten kıskanç ve korumacı da birisiydi ve ben 20 yaşındayken bu adamın peşine düştüm şu an Rusya'da değilim fakat adam Türkiye'ye gelecekmiş birkaç arkadaş aracılığıyla öğrendim bunu hala telefon numarası var iki senedir değiştirmemiş şu an 22 yaşındayım ve bu adamı 2 senedir unutamıyorum sizce Türkiyeye geldiği gibi ona yazıp konuşup bir ilişkiye başlamalı mıyım yoksa ne yapmalıyım anlatamıyorum tarifsiz bir aşk ve arzu var içimde akıl almak istiyorum abilerim ve ablalarımdan lütfen yardım edin 😭😭😭
Kendimden 20 yaş büyük bir askere aşık olmak üzereyim NE YAPMAM GEREKİYOR?
Cevapla