Sevgililer Gününe önem verme isteğimiz duygusal mı yoksa mantıklı mı?

14 Şubat deyinde direkt akıllara kalpler, hediyeler, güller geliyor, yemek yemelere gidiliyor, şık giyiniliyor ama bu davranışları gerçekleştirirken tamamen duygusal olarak mı karar alıyoruz yoksa "bu günün de adabı böyle" deyip topluma uymak gibi mantıklı yolu mu seçiyoruz?

Sevgililer Gününe önem verme isteğimiz duygusal mı yoksa mantıklı mı?
Cevapla