3 senelik sevgilim ne hediye aliyor ne hayal kuruyor, sevgililer gununde sinirlenmekte hakli miyim?

zaten ayrilma raddesine gelmistim 3 seneyi gecti bi cicek bile almadi bana arada hediye alir ama bilmiyorum…uzak mesafeyiz bulusamiyoruz pek fazla bugun de 14 subat gece de konustuk kutlamamisti sabah da bana laf lafi acti iste evimiz cok kotu olsa esyamiz olmasa vs vs benle olur muydun dedi ben de evet dedim ama sinirlendim de zaten surekli boyle hayal kurarken her seyi minumumda tutmasindan biktim ruhu mu fakir anlayamıyorum o yuzden cikistim biraz acikladim kendimi o da ozur dilerim falan dedi bi de ben buna eger bu duruma dussek bisey yapmayacak gibisin zaten su an ev tasima surecindeyiz gun icinde cok yoruluyorum bi kac gundur o yuzden iyi seyler hayal etmek istedim dedim o da yapacagina inandigin birini bul o zaman ben inandiramamisim erkege soylenebeilcek en kotu seyi soyledin falan dedi bilmiyorum ozur de diledi haklisin da dedi ama ben uzuldum sonrasinda vakit gecti biraz kuru bi sevgililer gunun kutlu olsun iyi ki benim sevgilimsin flaanndiye mesaj atmis ala ben cok uzuldum ve sinirlendim sizce hakli miyim?

3 senelik sevgilim ne hediye aliyor ne hayal kuruyor, sevgililer gununde sinirlenmekte hakli miyim?
Cevapla