Arkadaşım çocuğuma bilerek büyük ve özensiz hediye mi alıyor, aramızda gizli bir kıskançlık mı var?

Yani 8 yaşındaki bir çocuğa 14 beden pijama almanın neresi hediye, zaten kullanışsız bir şey bir de diğer arkadaşların çocuklarını öyle yapmıyor onlara çok güzel şeyler alıyor, benim onun çocuklarına aldığım gibi güzel ve özenli, sıra benimkine geldiğinde hep böyle kullanışsız işte pijama olsun ne bileyim renkleri falan soluk şeyler alıp getiriyor acaba onun için de bana karşı bir kıskançlık falan mı var kendi beyninde güya küçük düşürmek gibi mi algılıyor durumu yoksa neden böyle yapıyor öyle hediye vermektense hiç vermem daha iyi, utanırım ben yani tüm gün gözümün önünde büyüyen çocuğun bedenini ben bilmiyor muyum beş beden büyük bir şey alıp veriyorum
Güncellemeler
3 ay
Hayır aksine çocuklara karşı hediye seçiminde çok özenli ve çok zevkli başkalarını aldıkları şeyleri görüyorum da çok güzel şeyler alıyor ama benimkini niyesi hep soluk renkler bir de hep yanında diyorum ben rengarenk seviyorum çocuk giysilerini ne gerek var soluk şeyler giydirmeye falan yine inadına aksini yapıyor
Arkadaşım çocuğuma bilerek büyük ve özensiz hediye mi alıyor, aramızda gizli bir kıskançlık mı var?
Cevapla