3 senelik arkadaşımın yarın doğum günü. Bir yıl çok yakindik. Sonra biraz kalbimi kırdı. Sizce ona hediye almalı mıyım?

O kadar anımız var, alayım diye düşünüyorum. Bir yandan da kalbimi kırması beni arada bıraktı. Sizce?
3 senelik arkadaşımın yarın doğum günü. Bir yıl çok yakindik. Sonra biraz kalbimi kırdı. Sizce ona hediye almalı mıyım?
Cevapla