Arkadaşımın 2 gun sonra doğum günü ama hediye almak istemiyorum ayıp olur mu?

Her şey çok pahalı ucuz hediyeyi de kendisi beğenmez. Hediyenin bana geri dönüp dönmeyeceği de belli değil sadece arayıp kutlasam yetmez mi

Arkadaşımın 2 gun sonra doğum günü ama hediye almak istemiyorum ayıp olur mu?
Cevapla