Eski sevgili 14 Şubat gecesi sürekli WhatsAppa girip çıkıyorsa ne düşünürsünüz?

Hep ayrılıp barışırdık ama 3 hafta önce 1,5 yıllık ilişkimde tamamen herşeyi bitirdik bazı sebeblerden ikimizde birbirimizden nefret ediyoruz. Normalde o WhatsApp günde 1 kere girerken bugün 14 Şubat 00.00dan sonra saat 3.00 (şu an 3) kadar her 2 dakikada bir WhatsApp girdi. İkimizde çevrimiçi gözükünce 1 dk aktif olup ya o çıkıyot ya ben. Sanki dmmize boş boş bakıyor gibiyiz ama ona yazı yazıyormuş gibi yapıp ( gözüksün diye) göndermeyip siliyorum. Ya benden önceki exi yazdı onunla konuşuyor ya benim yazmamı bekliyor ama dakikada sürekli wp gireceğini düşünmüyorum sizce?

Eski sevgili 14 Şubat gecesi sürekli WhatsAppa girip çıkıyorsa ne düşünürsünüz?
Cevapla