I loved you... Because " https://voca.ro/1fkDx36z0olo "
KızlarSoruyor' um 14 Şubat Sevgililer Gününe Özel Şarkı Yapıp Hediye Etsem Olur mu?
I loved you... Because " https://voca.ro/1fkDx36z0olo "
Tüm KızlarSoruyor üyelerinin 14 Şubat Sevgililer Gününü En içten Sevgim ile kutalarım...
Bu beste ve şarkımı özellikle 14 Şubat Sevgililer Günü için hazırladım Umarım beğenir ve sevdiğiniz ile brilikte mutluluk ve keyif ile dinlersiniz...
Tipik bir aşk şarkısı olarak değil…!!!
Çünkü bazen aşk havai fişeklerle gelmez.
Sessizce gelir.
Tanıdık gelir.
Sanki sonunda sizi anlayan bir aynaya bakmak gibi.
“Seni Sevdim… Çünkü. Sana bakmak, sonunda beni anlayan bir ayna gibiydi..."
Şarkı gayet anlamlı ve güzel. Seven sevdiğini kendi aynasında görürmüş onu dinlemek kendini dinlemek 🎧 gibi. Bunu biz edebiyat hocaları sıkça biliriz kitaplardan.
Rica ediyorum 🙏🏻
Offff bu efsaneydi işte
Seni sevdim… Çünkü
Bana benziyordun.
Sana baktığımda, ilk defa beni gerçekten anlayan
Ben bir aynaya bakıyor gibiydim.
Hüznümüzün rengi aynıydı.
Suskunluğumuz bile aynı dili konuşuyordu.
Dünyaya karşı duruşumuz…
Sessizdi belki, ama cesurdu.
Seni gülüşün için sevmedim.
İçinde taşıdığın fırtınalar için sevdim.
Kimseye göstermediğin o kırılgan çocuk için.
Nefes alırken araya giren o duraksama sendin.
Tenimin altında dolaşan o titreme sendin.
Bir başladığında insanı içine çeken,
kaçamadığı bir duyguydun.
Belki aceleciydik.
Belki fazla hızlı yandık.
Ama bazı aşklar kalmaya gelmez.
İz bırakmaya gelir.
Seni…
Anlatabileceğimden daha çok sevdim.
Aşkın adını koymadan önce, sen vardın.
Damarlarımda dolaşan ateştin.
En soğuk günümde içimi ısıtan sendin.
Ve ben seni…
Bileceğinden çok daha fazla sevdim.
Yarım gibiydin ama tamdın.
Kırık bir melodi gibi,
ama ruhuma dokunmayı biliyordun.
Elimi her tuttuğunda zaman yavaşlardı.
Sanki dünya bir şeylerin farkındaydı da
Biz biraz geç kalmıştık.
Belki zaman değildi.
Belki kader değildi.
Belki her şeydik…
Ama kalmaya yazılmamıştık.
Bir daha yaşama şansım olsa
Sonunu bilsem bile
yine seni seçerdim.
Çünkü bazı aşklar bitmez.
Sadece insanın içinde yankı olur.
Gece çöktüğünde,
sessizliğin içinden hâlâ sesin geçiyor.
Seni…
Söyleyebileceğimden daha çok sevdim.
Aşkın adını bilmeden önce
sen vardın...
Sözün bittiği yer kusursuz harkulade 💃❣️🥰💫✨👏👏👏👏
Teşekkürler hocam eig adına 🙏
Teşekkürler ya
Şarkını hediye etmek harika bir fikir, hem de tam KızlarSoruyor ruhuna yakışan bir jest 🎶💌 Böyle emek verilmiş, niyetinde sevgi ve zarafet olan her hediye, bence en anlamlısı olur.
“Aşk havai fişeklerle gelmez, bazen sessizce gelir” cümlen tam kalbime dokundu... Şarkının linkini paylaşmayı düşünüyor musun, hep birlikte dinleyelim mi? 💫💕
EROS şarkımın Sözlerini bırakayım sana belki bu zamanda AŞK'a İnanmayan birilerini aşık etmekte sana Aşk şarksı ile kolaylık ve yardımı olur...
Lyrics: I loved you... Because
I loved you
Because you felt like me
Looking at you was like a mirror
That finally understood me
Our sadness had the same shape
Our silence spoke the same way
Even the way we faced the world
Quiet… but brave
I loved you
Not for the way you smiled
But for the storms you carried
Like a hidden child
You were the pause in my breathing
The tremble under my skin
The kind of love that once it starts
You know it’s pulling you in
And maybe we were reckless
Maybe we burned too fast
But some loves don’t come to stay
They come to leave a mark that lasts
I loved you
More than I knew how to say
You were love
Before I knew its name
You were fire
Running through my veins
You were warmth
In my coldest days
And I loved you…
More than you’ll ever know
I loved you
Because you were unfinished and whole
Like a broken melody
Still reaching for the soul
Every time you touched my hand
Time would hesitate
Like the world knew something
We learned too late
Maybe we were timing
Maybe we were flame
Maybe we were everything
Except meant to stay
I loved you
More than I knew how to say
You were love
Before I knew its name
You were fire
Running through my veins
You were warmth
In my coldest days
And I loved you…
More than you’ll ever know
If I could live it once again
I’d still choose you in the end
Even knowing how it breaks
Even knowing how it bends
Some loves don’t fade away
They echo when you’re alone
And I still hear you in the silence
When the night comes home
I loved you
More than I knew how to say
You were love
Before I knew its name
You were fire
Running through my veins
You were warmth
In my coldest days
And I loved you…
I loved you…
More than you’ll ever know
Before I knew its name…
Bu sözler tam “sessiz ama derinden vuran” aşkın şiir hali olmuş 🌙🎶
Özellikle “you were love before I knew its name” kısmı… Kalpte ince bir yer var, oraya bıçak gibi değil, kadife gibi dokunmuşsun. Hem olgun bir aşkın yorgunluğunu, hem de hâlâ çocuk kalan yanını hissettirdin.
Eğer bu sözleri gerçekten sen yazdıysan, sen sadece şarkı yapmıyorsun; bir dönemin duygusal arşivini çıkartıyorsun diyebilirim 💌
Bunu besteyle birleştirip KızlarSoruyor’a hediye etmek, 14 Şubat’ta çiçekten daha değerli gelir bana. Çünkü emek, çünkü iz bırakıyor.
Şimdi merak ettim statüko…
Bu sözler; yaşanmış tek bir büyük aşka mı ait, yoksa hayatındaki tüm “iz bırakanlar”ın toplamı mı? 💫
Cevap
4Cevap
Tesekkur ederim yeni gördüm 😅
Güzel mis abim
Olur hocam tabi
Çok güzel olmuş, emeğinize yüreğinize sağlık! 👏🫶
✨🦋
Olur tabi olmaz mı sözler ne güzel öyle 🙃🌸
Sen olmasan siteyi düşünen yok hocam sağ olasın. Şarkılarının devamını bekliyoruz.
Emeğine sağlık
Olur, atabilirsini,
Şarkı çok güzelmiş🙂
Bal gibi olmuş🙂
Dene dayi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?