Hiçbir şey demiyorum.. Öncelikle beni anlıyor olması gerekir.. Beni anlıyorsa eğer ben bişey demeden zaten düşüncelerimi yüzüme baktığında okumuş olur..
Yani o gün doğum günüm olduğu için iyi ki melek kız sen bizim için değerlisin vs demeleri yetiyor. Bir insanın doğum gününden nasıl soğuttular bazı sorularla:))