Askere giderken ayrılmak isteyen sevgilim döndükten sonra benimle konuşmak istediğini söyledi sizce ne diyecek?

Sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yürütüyorduk ama o işsiz bende öğrenci olduğum için görüşemiyorduk haliyle kavgalar ediyorduk o da bu süreçte yedek subaylığa başvurmuş yerler bile açıklanmadan ayrılmak istediğini söyledi ve ayrıldık 1 yıl geçti askerliği bitti ve şimdi bana mesaj attı konuşup görüşmek istediğini önemli bir şey söyleyeceğini söyledi henüz cevap vermedim ama sizce neden böyle yaptı?
Askere giderken ayrılmak isteyen sevgilim döndükten sonra benimle konuşmak istediğini söyledi sizce ne diyecek?
Cevapla