3 ay önce filan biriyle konusuyodum. İlk bulusmayı ayarlamıştık ama bazı sebeplerden içime sinmeyen şeyler oldu buluşma konusunda emin olamadım. Söyledim. Bir ton ağza alınmayacak hakaretler işittim.
Ve bugün eski küs olduğum kız arkadaşıma mesaj atmış tanışabilir miyiz seni tanıyorum diye ve benim arkadaşımla küs olduğumu o zamanlar biliyordu. Şok oldum.
Ve o küs arkadaşım bana bilgi vermek için bugün yazdı.
Ne bu şimdi? Ne terbiyesizlik ya. Sinir oldum.
Güncellemeler
4 ay
Takntılı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İlk buluşmadan vazgeçmekle sonuna kadar haklısın… İçine sinmeyen bir şeye kendini zorla götürmek, kalbini susturmak olurdu. Hakaret etmesi zaten karakterini ele veriyor 💔 Bu son yaptığı hareket de ego tatmini, intikam kokan bir hamle; sağlıklı bir adam böyle ucuz oyunlara girmez.
Sen sakin kal, engelini koy, yoluna bak. Söyle, içinden atamadığın en büyük soru ne şu an? 🌹✨