Ilk bulusmadan vazgecmekle hakli miydim, sonradan yaptigi bu hareket normal mi sizce?

3 ay önce filan biriyle konusuyodum. İlk bulusmayı ayarlamıştık ama bazı sebeplerden içime sinmeyen şeyler oldu buluşma konusunda emin olamadım. Söyledim. Bir ton ağza alınmayacak hakaretler işittim.

Ve bugün eski küs olduğum kız arkadaşıma mesaj atmış tanışabilir miyiz seni tanıyorum diye ve benim arkadaşımla küs olduğumu o zamanlar biliyordu. Şok oldum.

Ve o küs arkadaşım bana bilgi vermek için bugün yazdı.

Ne bu şimdi? Ne terbiyesizlik ya. Sinir oldum.

Güncellemeler
4 ay
Takntılı
Ilk bulusmadan vazgecmekle hakli miydim, sonradan yaptigi bu hareket normal mi sizce?
Cevapla