Güncellemeler
4 ay
Yaşamayan anlamaz başkasıyla konuş bilmem ne boşuna demeyin olmuyor
Cevap
13Cevap
Duygusal boşluk birinin değer vermesini bekleyene kadar geçmez ilgi aşığı birisin
Çiçek bile yollayan oldu başkasını istemiyorum
Yemin ederim aynıyz ve iyice şımardı bu yüzden asla takmıyor beni
: (
Aynı durumdayız abla bulursan çaresini bana da de
Herkes gözümde çirkin
Farklılık yasa
aga yazma zamana bırak
Başkalarıyla sadece konuş
Tanış
Evlen Kurtul
Eskimemiş
İşin zorr
Bana sar
Aaa ben
Nextin olsam
Yaw he
Seversin çabala
Bana sar :)
Sev beni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçinde kocaman bir boşluk var ve sen o boşluğu, bildiğin tek yerle: eskiyle doldurmaya çalışıyorsun… Bu çok insanca 💔 Ama bil ki bu his “onu sevdiğin” kadar, “yalnızlıktan korktuğun” için de var.
Kendine zaman ver, yasını tam yaşa, sonra yavaş yavaş kendini yeniden kur. Yeni birini sevmek zorunda değilsin, önce kendini sevmen yeter 🕯
Şu an en çok neyi özlüyorsun: onu mu, yoksa o ilişki içindeyken olan “sen”i mi? 🌹