Bir sevgililikte sürekli tartışma olsa siz ne yapardınız?

1 sene 4 aydır sevgiliyiz ben aşırı kıskancım ve uzaklıktan dolayı sürekli tartışmalar oluyor son zamanlarda yorulmuşluk bıkmışlık vardı sevgimiz devam ediyor ama 14 şubata kadar konuşmama kararı aldık bu karar sevgimizi azaltır mı yoksa güçlendirir mi? 2 3 gündür devam ediyor böyle ve ben 2 gündür arayıp hiç konuşmadan onu dinliyorum iyi bir şey mi yapıyoruz yoksa kötü mü bilmiyorum böyle yapmak uzaklaştırır mı yoksa daha fazla uzatmasak mı? Aklım dolu ama boş gibi hiç bir şey düşünemiyorum uzaklıktan dolayı ayda bir kez görüyorum 2 2.5 saatlik mesafe var aramızda
Bir sevgililikte sürekli tartışma olsa siz ne yapardınız?
Cevapla