Erkek arkadaşının Sevgililer Günü’nde aldığı hediyeler için “Bana bu hediyeleri mi layık görüyor? Ben bu kadar ucuz muyum?” şeklinde bir tepki gösterdi.
Sevgiliye alınan hediyenin pahalılığı ona verilen değerin seviyesini mi belirler?
Şimdi burdan sorunca herkes hayır canımm öyle şey olur mu diye yalan söyler ama gerçek evet ona verılen değerin simgesidir ama burada ince bir nüans var örnek veriyorum benim bütün param 500 TL dir ben gider bütün paramla hedıye alırım senın 10 bin TL paran vardır sen gidip 2 bin TL lik hediye alırsın burada önemlı olan paranın oranıdır. Bu ona verdiğin değeri gösterir.
Hayır, belirlemez. Bir hediyenin pahalı olması, sevgiyi veya değeri göstermez. Asıl önemli olan, hediyenin arkasındaki düşünce ve anlamdır. Karşındaki kişinin neyi sevdiğini, neye ihtiyacı olduğunu bilip ona göre bir şey almak, fiyatından çok daha kıymetlidir. Bazen küçük ama anlamlı bir hediye, en pahalı şeyden daha değerli olabilir. Önemli olan, hediyenin maddi değeri değil, manevi anlamıdır.