Sevgililer günü, tanışma yıl dönümü, evlilik yıl dönümü, doğum günü vs. önem verir verilmesini de ister misiniz?

Ozaman sözü yıldız ablama bırakalım 😅
Sevgililer günü, tanışma yıl dönümü, evlilik yıl dönümü, doğum günü vs. önem verir verilmesini de ister misiniz?

Ozaman sözü yıldız ablama bırakalım 😅
Özel günlere çok anlam katmıyorum ben önemli olan sevgidir ve birbirine aşık olmak yanında olmaktır ama yine de insanlara göre değişir. mesela önemli kısımlarından söz edersem Özel günler, partnerinize onu ne kadar sevdiğinizi ve değer verdiğinizi göstermek için harika bir fırsattır. Bu günler, ilişkinizi kutlamak, anılar biriktirmek ve birbirinize olan bağlılığınızı pekiştirmek için bir vesiledir. Özel günler, ilişkinize heyecan ve yenilik katmanın bir yoludur. Birlikte planlar yapmak, sürprizler hazırlamak ve farklı deneyimler yaşamak, ilişkinizi canlı tutmaya yardımcı olur. Partnerinizin doğum günü, yıldönümünüz veya Sevgililer Günü gibi özel günlerini hatırlamanız ve ona özel bir şeyler hazırlamanız, onun için ne kadar önemli olduğunu gösterir. Bu durum, partnerinizin kendini değerli ve sevilmiş hissetmesini sağlar.
Evet, özel günlere önem veririm ve benim için değerli olan kişinin de buna önem vermesini isterim. Büyük sürprizler ya da pahalı hediyeler olmasına gerek yok ama küçük bir hatırlatma, içten bir mesaj bile yeterli olur. Sonuçta özel günler, ilişkiye dair güzel anılar biriktirmek için bir fırsat. Eğer sevdiğim insan bunları tamamen görmezden gelirse, ister istemez bir eksiklik hissederim. Ama karşımdaki kişi özel günlere çok sıcak bakmıyorsa, orta yolu bulmaya çalışırım. Önemli olan, sevginin sadece özel günlerde değil, her zaman hissedilmesi.
Cevap
26Cevap
İlişkim varsa özel gün diye bir şey bilmem. Zaten onunla olan her gün özel değil mi. Başka günlere anlam yüklemenin ne alemi var. Sadece belli günlerde özel hissettirilecekse o çıkar ilişkisidir değersizliktir.
Sevgililer günü benim için saçma sapan bir gün ya. Doğum günü ya da evlilik yıldönümü olsa hadi neyse ama onda da abartmaya gerek yok. Sevmem yapmacık ve cıvık halleri.
İlla ki özel günlere gerek yok ki, karşımda ki insanın varlığı bile özel hissettireceği için her günüm özel olur, yani sırf sevgililer günü falan diye özel olmuyor.
Yani Özel gün olmadan düşünceli olup incelikler yapması çok daha iyi olur
Önem veririm ve önem verirse çok mutlu olurum. 😊🥰
Kesinlikle dikkat ederim , karşı taraftan da bu hassasiyeti beklerim
Önem veririm ve önem verilmesini de beklerim.
Doğum günleri dışındaki özel günlere ben de pek önem vermem.
Elimden geldiğince önem verirdim tabi ki
Doğum günü ve aramızda geçmiş özel bir anlam ifade eden günler dışındaki hiçbir günü önemsemiyorum!!
Böyle günlerde benden bir şeyler bekleyen insanları da önemsemiyorum.
Aşırı mantıksız geliyor bana sevgililer günüdür ya da diğer herhangi Özel günlerde Özel ilgi ve özel jestler yapılması...
Birçok erkeğin de bu tip günlerde isteyerek değil de kadının isteğine mecbur kaldığından, sorun yaşamak istemediğinden yaptığını biliyorum!
Bu açıdan bakınca bile ne kadar samimiyetsiz ne kadar sahte duyguların esir olduğunu görebilirsin...
Ben içimden geldiği zaman yapmayı seviyorum zamanın mekanın hiçbir önemi yok
Kadın dediğin çarptı bu duvara taktın mı koluna yakışacak erkeğin yanında konuşmayacak bir şey beklemeyecek talep etmeyecek sadece onun bir parçası gibi davranacak öyle özel günmüş özel günmüş geçin onları boş iş onlar erkeğin sadece bakışı ona çiçeklerden bahçe olacak yoksa o kadına Kadın demem
He he😒
Ne olacaktı ya size çok yüz veriyorlar
Hangi çağda yasiyon
Bu çağda siz kadınlar önce böyle şeyler istemiyoruz dersiniz ama böylesi çıkınca da dibiniz düşer erkek dediğin benim gibi olur heee heeyt
He he aynen
😂😂😂😂😂😂🥰
Ben başta doğum günü olmak üzere tüm özel günlere önem veririm bir ilişkim varken ve dikkat ederim mutlaka.. Ama sevgilim/eşim unutsa kırılmam. Olmazsa olmaz değil ama iletişime sıcak bir katkısı olduğunu düşünüyorum özel günlerin..😻😻
Iliski varken Özel günlere önem vermek insanların kendi tercihidir. senin önem verdiğin bir gün, karşı taraf için çok önemli olmayabilir. bunun için öncelikle karakterlerin tam uyumlu olması gerekiyor. Yoksa özel günler keyfe göre kutlanabilir. Bunlardan hoşlanmayan insana da eziyet etmemek gerekiyor
İsterdim hepsini kutlamak… bunca yıl hiç kutlamadım tek bir gül bir hediye almadım… telafi etmek isterdim…
Bu içten gelmeli beybi zorla olmaz sen istesen o istemez ki bir günle oda benim söylememle onun demesiyle olmasın zaten de
Aynen öyle 🥰
🥰😘😘😘😘😘😘😘😘🌷
Diğer günlerden bi tık fazla önem veririm, isterim ivit Yıldız ablaa yess 💃😂
Yıldız abla candır gerisi heyecandır
Tabi ki güzel olur özel günlerde dansözler çağırıp düğün salonu tutup kutlamak lazım 😂😂
Buyurun benim 😀😀
🤪🤪
Çok fazla önemsemiyorum diğer günlere haksızlık olmasın diye..
Sadece özel günlere has olmamasını isterim bir ilişkide sürprizlerin ve hediyelerin.. Aniden yapılan ufak bir sürpriz ve küçük bir hediye ile herhangi bir günde özel olmalı sevdiğin kişiyle..
İnsan ve içinde "insanlık" olan dostluk, arkadaşlık, yakınlık, mutluluk, barındıran her şeye her konuya, her duruma, her bakışa, her sevilene, Her istenilene saygım var.
Sadece evlendiğimiz ve doğduğumuz günlere önem veririm geriye kalan günler kapitalist sistemin oyunları. Bize her gün sevgililer günü her gün yılbaşı..
Yok hayır hiç önem vermem, kutlamam 😒
Özel günleri sevmiyorum bana göre değil, ruh halime göre hareket ederim gerekirse dört mevsimi yaşarım yaşatırım bu böyle biline..
Tabikide sevdiğimizin özel günü bizimde özel gunumuzdur. O günler mutluluğu percinlemek için fırsat günü olur benim icin
Özel günlere çok önem veririm
İlişkim yok ama özel günlere elbette önem veririm verilmesinde isterim
Benim için varlığı özeldir onunla geçirdiğim heran özeldir...
onunla olduğum her gün özel bence önem vermem yani
Ben standart bir günü spontane özel kılmayı daha çok sevenlerdenim
Ben beklemem öyle bişi karşı tarafı önemsediğim için mutlu olması adına evet dikkat ederim
Hayır, istemem.
Sadece kadınlar günü ve doğum günümü hatırlaskn yeter.. 😂😂
🥰😘
Özel günleri sevmiyorum...
Kadınlar bayılırlar : ))
Kadınlar için yok 😂
Onemsenmek hatirlanmak guzeldir ben beklemem ama geregini yaparım
Çok önemli değil
Çokta önemli değil benim için
İsterim evet
Hem önem verir hemde önem beklerim
Özel günler önemli trip yememek için
Veririm isterimde önemli böyle şeyler heleki eş ile çok iyi olur
Beklemiyorum ama ilgi gorunce bı güzel oluyor
İsterim hiç bir zaman özel bir günüm olmadi
Tabi veririm
Tadında evet.
Sevgililer günü kutlamak şerefsizliktir 😅
Bırak ya kibar davranmaktan bıktım
Hıhı 🚀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?