Piskolojik sorunum, korkularım ve kaygılarım var nasıl baş edeceğimi bilmiyorum?

Piskolojik sorunum, korkularım ve kaygılarım var nasıl baş edeceğimi bilmiyorum?

Sanıyorum hayatımın tam olarak önemli kararlarından birini alacağım bir dönemdeyim fakat piskolojim sandığım kadar güçlü değil. Devam eden bir ilişkim var her ilişki gibi pürüzleri var. Elimden geldiği kadar elimde tutmaya çalışsamda elimden kayıp gidiyor. Sevgilimin şöyle bir sözü oldu zorlayarak nereye kadar götürebillirsin ki? Sanırım ayrılıktan korkuyorum. Neden böyle olduğunu bilmiyorum. Bu konuyla alakalı piskolojik destekte aldım. Hatta sevgilim ile bir kez ayrıldık. Sonrasında tekrar bir araya geldik bu süreç 2 senedir devam ediyor. Gerçekten geldiğim bu noktada objektif bakamıyorum. Panik içindeyim. Sorunumun kaynağı sanırım ayrılıktan korkuyor olmam. 27 yaşındayım ve ilk ilişkim. Ciddi olduğunu düşündüğüm için bu kadar zorlandığımı düşünüyorum. İş hayatım, Akademik kariyerim, Aile hayatım gayet güzel devam ediyorken üstesinden gelmekte zorlandığım bu durumu nasıl atlatacağımı bilmiyorum. Arkadaşlarımla da paylaşamıyorum. Kimseyle paylaşmak içimden gelmiyor.

Çok yeni bir travma yaşadım bunun için danışmanlık almayı planlıyorum. Vücudumda daha önce yaşamadığım bir sıkıntı yaşadım. Kalbim sıkıştı. Bir süre devam etti. Çok korktum kimseye bahsetmedim ama bunun sebebi yaşadığım hayal kırıklığı mıdır?

Aslında bir sorum yok sadece duygularımı paylaşmakta zorlandığım için yazmak istedim.

Bu durumun bir süreç olduğunun farkındayım geçici olduğunun farkındayım ama içinde olmak ve yaşıyor olmak hiç geçmeyecek hissine kapılmanıza sebep oluyor.

Piskolojik sorunum, korkularım ve kaygılarım var nasıl baş edeceğimi bilmiyorum?
Cevapla