Sevgilimin doğum gününü kutlamayı unuttum ve olayı çok abarttı sizce normal mi?

Bugün doğum günü gece kutlıycaktım ama uyuyakaldım sabah uyanınca da en istediğim günde yanımda olmadın dedi bende özür falan dinledim açıklama yaptım aradım bile ama açmadı ve bu saate kadar aramız hala düzelmedi ters yapıyo siz olsanız naparsınız kim haklı?
Sevgilimin doğum gününü kutlamayı unuttum ve olayı çok abarttı sizce normal mi?
Cevapla