Sevgililer günü hediyesi almayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kimsenin parasında gözüm yok. Asgari aldığım halde benim 4 katım maaş aldığı halde bir şey bile almamış. İnsan utanır. Gittim maviden gömlek aldım. Baya değersiz hissettim kendimi ufacık bir şey alsaydı bile kıymetliydi. 14 Şubat için önceden düşünebilirdi? İlk 14 şubatımız güya beni seviyor ya. zamanında hediyem gelmemişmiş? Bu nasıl bir özensizlik yemeğe bile gitmedik?
Sevgililer günü hediyesi almayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla