Güncellemeler
+1 yıl
ayrildik 💕
haklı bir sebep varsa, ne bileyim iş güç engeldir vakit yoktur ya da maddi bi sorun vardır vs , o zaman sorun etmemek lazım.
ama bu saydıklarımdan yana sıkıntı yok ise, görüşmemek tamamen umursamazlık ve değersiz göstermektir.
bu sebeplerden değilse, 1 saat kahve içmeyi bile çok göreni şutlayın😄 boşuna ezdirmeyin kendinizi
Cevap
5Cevap
😆😆😆😆😆 böyle mallara kim bakıyor ya şaka gibi yemın ederım
Başkasının kollarında
Sevgilisiyle buluşuyordur
başkasına sözü vardır...
canım
Parası yoktur
Puhahahw
İşi vardır bu gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?