Kuzenimin nişanına gittim geçenlerde sakıncalı biri var mı dedi bende kimseyi görmediğim için yok dedim daha sonrasında ortalık doluşmaya başladı ve eski arkadaşlarımı gördüm iki üç erkek önemi olmadığı için yüzlerine dahi bakmadığım ve konuşmadığım için bunu sevgilime söylemedim ve nişanın en sonunda eski sevgilimin içeri girip sonrasında olmadığını farkettim ve bunuda söylemeye vaktim olmadı ki sosyal medyadan nişandaki erkekleri görüp kapıya dayandı arabaya bindiğimde anlatacaktım her şeyi ama o bağırıp çağırmaya başladı bana söz hakkı vermedi dört gün üç gecedir kavga ediyoruz ortada bi yalan olduğunu söylüyor ve bana inanmıyor sizce gerçekten haklı mı
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sırf böyle abidik gubidik şeyler yüzünden ilişkiden soğudum, çekilecek dert değil.
Haklısın..
haklı olduğunu biz nerden bilelim, oradaki nişandaki erkeklerle bir ilişkin yoksa haksızdır işte. büyütüyorsun sen de. ahahahah
Erkek arkadaşım takıntılı ve terkedilmeye bahane arıyor.
Evet çokça takıntılı fena halde beni evden çıkarmayan biri ne çalışmama ne istediğim şehirde okumaya ne ailemle bişey yapmaya yollamayan biri artık iyice uzaklaştığımızı düşünüyorum 3 yıllık bir geçmişimiz var
3 gün tahammül edemedim be sabır edeyim biraz dedim yok olmadı yapamadım benlik değil. Sen nasıl dayanıyorsun. Asosyal olursun böyle. Arkadaşlarını da yasaklar yakında.
Zaten hiç arkadaşım yok :)
Bravo
Bu tioleri iyi bilirim insana bayati zindan ederler. Yapma bunu kendine
Hayatın nimetlerinden faydalanmaya bak derim. Düzelir diye de bekleme düzelmez.
Ayrılsam ben kendimi toparlarım ama zaman içinde çok ayrılmaya çalıştım ve hep ona bişey olucak diye korkumdan geri döndüm bu duygudan nasıl kurtulabilirim peki
Hiçbirşey olmaz. Aşkından ölen yok daha merak etme. Vazgecememissin de o yüzden böyle düşünüyosun. Önce vazgeçmeyi dene
Iyyyyyğğğ midem kalktı
Ne yapmalıyım?
Yani olay için
Oduna laf anlatsan anlar mı?
Senin iş de böyle.
Odun birisi var hayatında vakit israfı sadece…
Detaylı anlattığım yeri okursan daha çok miğden kalkacak heralde 😆
Haklı.
Ama yüzlerine bile bakmadım ve nişan bitmeden kapıya dayanıp bağırıp çağırdı sanki aldatmışım gibi gerçekten haklımı yani
Böyle düşününce sen de haklısın.
Her türlü çıkmazdayım yani
Madem öyle bi erkek görüşü alayım
18 yaşındayım üniversiteye geçicem ve bu yıl beni neredeyse hiç okula yollamadı virüsten dolayı sınava girmeden önce ilk sınav tyt o güm kavga ettik sabahında ve çıktım yine ettik ve aytden çıktım yine kavga ettik üç yıldır neredeyse hapis hayatı denilecek hayat yaşıyorum evimden çıkamıyorum akrabalarım geldiğinde rahatça sohbet edemiyorum hiç bi arkadaşım yok ve zar zor bazen teyzeme kaçabiliyorum hiç bi imkanım yok ve ben her şeyi görmezden gelerek bu adamla bi gelecek kurup kendimi düzeltme peşindeyim ve yeni tesettüre girdim alışveriş yapmaya bile aşırı zor bi şekilde gittim şu kadar dakika oldu hadi bu kadar oldu hadi diyip durdu yanımda annemle gittim ve kendisindende bahsedicek olursam her gece arkadaşlarıyla oturuyor dört beş kişilik bi tayfa her gün akşam 8 e kadar çalışıyor evinde yemek yiyip gidiyor ve ben her gün onu bekliyorum yanıma gelicekse kavga etmek için geliyor buluşucaksakta ben zorladığım için kavga etmiş oluyoruz ve o günde kaybolup gidiyor ikimizde maddi sıkıntıdayız ama benim hiç bişey yapmama izin vermiyor daha ne diyeyim ben sen ne düşünüyorsun
Gerçekten içten bi şekilde cevaplarsanız sevinirim çünkü üç yıl verdim emeklerim var değeri var hayatımı verdim ben kendimi oldukça değiştirdim onun sadece sevgisiyle beslenerek ama kendimi acınıcak bi şekilde hissediyorum gerçekten ne anlatabiliceğim biri var ne bi arkadaşım
Senin dediğini dinlememesi öfkesinden ötürüdür. Mantıklı düşünememiştir. Konuşmak istediğinde konuşabileceğini ona belli et bence. Sonrasında bir süre rahat bırak. Genellikle erkekler gurur yapan taraf olsa da bir anda gururlarını hiçe sayıp ağlayanlar da onlar oluyor (pek çok kez gördüğüm fakat tecrübe etmediğim acı gerçek).
İşler durulunca sen de yazabilirisin o da yazabilir. Sen yazarsan tersleyecektir, ama dinleyecektir.(Huh, ne var? Niye yazdın?) gibisinden. Onun yazmasını beklersen de oldukça uzun sürecektir. Çünkü genelde erkekler duygusal boşluğa girmeden önce özgürlüğün tadını doya doya çıkarmayı seviyor (sevgili terörü...)
Ve üniversiteye de yollamıyor ileride evlendiğimde çalıştırmaz büyük ihtimal ben bakış açısını değiştiremezsem 😆
Az önce yazdığım yorumu tamamen görmezden gel! Sen baya hapis hayatı yaşıyormuşsun yaw! Bana sorarsan barışmayı falan bırak, doğrudan hayatından çıkart!
Ben bağırıp çağırdığı günün öteki akşamı konuşmaya çağırdım ağzımı açtığım anda o konuştu ben sustum ben konuştuğum anda tekrar kesti o konuştu ve ben sustum o da sustu üç saat boyunca ağladım sustuğum için bana bağırdı ve sadece ağladım
Gözüm hala ayrılmaktan yana değil çünkü onu gerçekten sevdiğimi ve onun için neler verdiğimi düşündüğümde kendimi kötü hissediyorum
Bi doktora görünmeyi düşünüyorum bende sorun olmadığı halde ama bana ayrıl diyecekleri için yüreğim kaldıramıyor
Ve orayada gidemiyorum o kadar çıkmazdayım ki
Feda etmek derken? Feda eden tek taraf sen misin?
İlişkiye başlarken ikimizde tüm arkadaşlarımızı kaybettik uzun bi süre sonra ben arkadaş yapmak istediğimi söylediğimde ben sana yetemiyorum dedi ve bi şekilde izin vermedi daha sonrasında bi süre sonrada kendisine çevre kurdu ve arkadaşlarıyla takılıyor fakat ben hala tek başımayım
Yani yalnızca fedakarlığı sen yapıyorsun... Arkadaş "En sevdiğim fedakarlık bir başkasının yaptığıdır" sözünü biraz fazla benimsemiş gibi. Ama tekrar diyorum sana. Bence ondan ayrıl. Kumara benziyor bu yaptığın. Her seferinde daha fazlasını kaybediyorsun ve bir kısmını bile olsa elinde tutabilmek için oynamaya devam ediyorsun.
Ben ayrılsam olduğum şehirden ayrılıp giderim üniversite bahanesiyle illaki içimde yara kalır ama kalkmayı başarırım ona verdiğim yarayla nasıl başa çıkabilir oda beni çok seviyor bunu biliyorum ama bu olaydan sonra biraz sanki uzaklaşmış gibi ben bilmiyorum ne kadar daha dayanabilir susabilirim ama ayrılırsam o ne yapacak onu düşünmeden edebiliceğimi sanmıyorum tüm ailem tanıyor çok seviyorlar tabi bu kadar kısıtladığını bilmiyor hiç kimse çaktırmamaya çalışıyorum onun ailesi de beni tanıyor ama ben tanıttım kendimi sosyal medyadan falan kimseyle beni konuştuğu anlattığı yok ama benim tüm sülalem biliyor
Bi dengesizlik olduğunun farkındayım ama hep düzelir düşüncesiyle her şeyi erteliyorum
Ama üniversite gelecek demek okumam gerekiyor ailem zengin değil kendi ayaklarım üzerine basabilmem gerekiyor olduğum şehirde adam akıllı iki bölüm var birini belki tutturabilirim ama tutturamazsam bir yıl daha çalışacağımı söylüyor, dershaneye falan izni yok sadece kendim tekrar bir yıl daha evden çalışabilmeme izin veriyor kendince
Peki ya sen yerimde olsan gider miydin her şeyi silip yoksa susup kalır mıydın
Ve şunuda eklemek isterim ki anksiyete başladı ve felaket bi depresyonda olduğumu düşünüyorum bu durum fiziki olarakta bana çok yansıyor
"Bi dengesizlik olduğunun farkındayım ama hep düzelir düşüncesiyle her şeyi erteliyorum" Dediğim gibi bu yaptığın kumarbaz yanılgısı denilen bir olgu. Araştır istersen. Benzerliğini daha rahat anlayacaksındır.
"Peki ya sen yerimde olsan gider miydin her şeyi silip yoksa susup kalır mıydın" Bir erkek olarak mı? Muhtemelen evet. Bir bayan olsaydım, kesinlikle. Yanlış anlama, burada düşüncel bir farklılıktan ötürü değil, yalnızca bedensel kuvvet farkından ötürü böyle söylüyorum. Çünkü bariz bir şekilde bir bayanın bana fiziksel baskı yapması pek mümkün değil (fizik yasalarınca desteklenmiştir.) ve psikolojik şiddetle de başa çıkabileceğimi düşünüyorum. Yani çok seviyor olsam bırakmam böyle bir durumda. Lakin bir bayan olsaydım mantıklı düşünür ve ileride bana uygulayabileceği şiddeti de göz önüne alırdım.
Sence onun bu görüşlerini düşüncelerini ve bana davranış şekli ve özel hayatıma saygısını değiştirebiliceğim hiç bişey yokmudur
Bence yoktur. Ama pekala kafanın dikine gitmekte özgürsün ^^
Gerçekten çok kafam karışık..
Kafanın karışık olması gayet doğal. Fakat şu bir gerçek ki başına gelen kötü şeylere dur demezsen, gelmeye devam eder.
Sence onu psikoloğa yollasam doktor yardımcı olur belki düzelir olmaz mı
Hiç mi umut yok 😄
Umut her zaman vardır. Eğer kendinden fedakarlık etmek istersen neden olmasın ki? Sonuç olarak şu ana kadar başından geçen şeylerden farklı bir şey gerçekleşmeyecek.
Yani benimde yanlışlarım oldu aslında mesela annem bi kere eski bi arkadaşımı eve getirdi ve sevgilim asla konuşmamamı istedi ama benim çocukluk arkadaşımdı bi şekilde aklım çelindi ve o uyuduğunda gidip kız arkadaşımla biraz sohbet ettim
Sonrasında ablamın arkadaşıyla yine asla konuşmamı istedi sevmediği için bi süre konuşmadım ama arada sırada muhabbet ettim o da kızdı
Bi kere ondan ayrılıp eski kız arkadaşımla küsmüştüm onunla barışıp onlarla alkol aldım bi ara mecbur kalıp ev değiştirmek zorunda kaldık ve ev ortamında iki erkek vardı ama ben kendimi başka odaya kapattım hemen bi kere mecburiyetten çıktım başka hiç bişey yapmadım bunları bilmiyor malesef gizliyorum
Bi keresinde kuzenim askerden dönmüştü yanında kardeşi ve arkadaşıyla bizim evimize geldi ve bende oturmak zorunda kaldım kalk dedi bende kalkmadım sonra kapıma dayandı yine ve baya kavga ettik beni biraz hırpaladı
Aslında şiddete çok karşı ama o gün biraz gözü döndü bişeyler yaptı şakadan elini kaldırsa bile vuracak sanıyorum bi kere elini kaldırdığında kendimi savunduğum için ağladı
Ya ben çok doluyum gerçekten doktora görünmeli miyim sence çünkü anlatıcak kimsem yok
Bak şimdi, senin ipin ucunu kaçırdığın nokta şu:
Evet, birlikteliklerde kısıtlamalar olabilir. Evet, kişiler birbirlerine çok güvenmiyor ise (veya çevrelerindeki insanlara güvenmiyor ise) birbirlerini kısıtlayabilirler. Ama buradaki olay "Birbirlerini" kısmı. O gezip tozup, hayatı yaşarken sen hapis kalırsan bunun adaleti nerede kalır?
Sözlerimi test etmek istiyorsan onun arkadaşları ile konuşmasını kısıtlamayı deneyebilirsin. Nasıl bir tepki vereceğini tahmin etmek zor olmasa gerek.
Oda iki kere beni uyutup benden habersiz arkadaşlarıyla oturmaya gitti ben onu gram sıkmazken hiç bişey söylemeden bi gece beni arayıp bunu anlattı bana ben tepki vermedim öbür gün düşündüm neden yaptı diye gidip ona sordum ve gece hiç bişey söylemedin şimdi niye söylüyosun diye tavır koyarak konuyu ört pas etti
Bunu denedim bir keresinde şuanda söylediğini
Sende kimseyle konuşmıcaksın dedim ben tüm akrabalarımın numarasını sildim bildiğin o istemiyor görüşmemi diye bi gün aldım telefonunu elime hepsini engellicektim aldı telefonu elimden ve yaptırmadı herkesin bana iyiliği var kim sana iyilik yaptı dşye savunarak izin vermedi yapmama
Beni annemle ve ablamla bile doğru düzgün konuşturmuyor babamla annem ayrı onunla bile istediğimde çıkıp oturamıyorum evimin çevresi bildiğin bana yasak ve haram o şekilde düşün
"Ya ben çok doluyum gerçekten doktora görünmeli miyim sence çünkü anlatıcak kimsem yok" doktora görünmen (bir psikiyatriste) oldukça iyi bir karar olur. Sonuçta burada da başka insanlara duygularını anlatabilirsin ama birebir konuşmakla uzaktan yakından alakası olmaz. Normal şartlarda annene babana anlatmanı tavsiye ederdim fakat normal bir ülkede yaşamıyoruz. Aile yapını bilmiyorum. Sonra gider çocuğu vurur baban falan "Sen kim köpek benim kızıma el kaldırıyorsun?" tarzında. Bir de baban hapse girmesin şimdi. (son kısmı tamamen varsayım üzerine kurdum. Aile yapını bilmediğimden dem vurabilmek için.)
Ailem asla tekrar görüştürmez beni onunla
Gerçi beni kısıtladığının farkındalar o yüzden bi araya geldiklerinde biraz çatışıyolar çünkü sevgilim biraz sert davranıyor ailemde buna susuyo aslında ama yine ailemle kaldığında söylediklerine ve laflarına dikkat etmesini falan söylüyorlar yani çok birbirlerini sevmiyorlar
İçinde bulunduğun durum sevgiden ziyade bir tür saplantı gibi duruyor. Psikiyatrist değilm, o yüzden çok bilmiyorum bu tarz konuları. Ama mantıklı düşünen bir gözlemci olarak söylüyorum. U-ZAK-LAŞ bu sana son tavsiyemdir... İyi geceler, iyi sabahlar.
Çpk teşekkür ederim söylediğin her şeyi değerlendiricem çok sağol çok iyi geldi kendimi anlatabilmek :)
İyi sabahlar..
Of koy tekmeyi ya