Ona çok kırgınım. Sizce ben haksızlık mı ediyorum ona?

Erkek arkadaşımın hiçbir özel günü kutlamamasından şikayetçiyim. Ben hediye filan istemiyorum. İki güzel söz yazıp kutlasa yetecek. Ben kanser hastasıyım. Sevgilimin de ufak tefek rahatsızlıkları var. Bugün sevgililer günü. Sadece güzel bir mesaj yazıp kutlasan yetecekti dedim. Sen zaten hep benden uzun mesaj bekliyorsun benim mesaj yazmaya yüreğim yok hastayım dedi. Ben de hastayım ama bunu ilişkimize yansıtmıyorum dedim. Tamam mesaj atmaya üşeniyorsan ses at o zaman duygularını ifade et dedim. Benimle sürekli kavga ediyorsun dedi. Senden sevgi beklediğim için kavga ediyorum dedim. Bu sevgiyi başkasından değil senden görmeye ihtiyacım var dedim.8 yıl oldu sevgiliyiz. Ciddi adıma da yeltenmiyor. Sen böyle kavga ettikçe ben ciddi adım atamam diyor. Çok kırgınım. Ben sadece özel hissetmek istiyorum. Oysa ki o bir mesaj yazmaya üşeniyor. Ben hastayım seninle tartışamam kendimi düşünmek zorundayım. Ben önemliyim diyor. Oysa ki ben kemoterapilerle ilaçlarla yaşamaya çalışıyorum ama bu zorlukları ona yansıtmıyorum. Yine ondan sevgi bekliyorum. Sizce ona haksızlık mı ediyorum?

Ona çok kırgınım. Sizce ben haksızlık mı ediyorum ona?
Cevapla