Sevgililer Günü'nde, maddi imkansızlıklar yüzünden hediye alamamak ayıp mıdır sizce?

Herkesin maddi imkanı olmayabilir, artık en basit şeyler bile en aşağı 500 TL den başlıyor ve bence bazılarımız için büyük para. Maddi imkansızlıklar yüzünden hediye alamamak ayıp mıdır?

Sevgililer Günü'nde, maddi imkansızlıklar yüzünden hediye alamamak ayıp mıdır sizce?
Cevapla