14 Şubat'ı yalnız geçirmek istemiyorum ne yapmalıyım sizce?

Ne yapmalıyım sevgilim yok geçen sene vardı çok güzel geçmişti 🤪bu sene yok içim hep buruk 😏 sevgili mi kiralasam kendime sizce ne yapayım 😉
Güncellemeler
+1 yıl
Param var bol sevgili bile satın alabilirim. Sevgilisi olan olmayan yakışıklı erkek aranıyor sadece bir gecelik 🔒
Güncellemeler
+1 yıl
Buldum canlar önce bı deneme yaptık 1 milyon verdim kendisine helali hoş olsun
14 Şubat'ı yalnız geçirmek istemiyorum ne yapmalıyım sizce?
Cevapla