Erkek arkadaşım 14 Şubat 'ta ne hediye istersin diye sordu almamak için ve sevmediği için mi sordu acaba?

  • Ben ona doğum gününde sweat almıştım ve benim doğum günüm henüz gelmedi. Bana 14 Şubat 'ta hediye ne istersin diye sordu ve ben buna bozuldum şahsen o erkek ona hediye kısıtlı olmasına ve daha önce hediye almış olmama rağmen sormuyorum yani sormam da. Hediye ne istersin gibi sorulara gerek yok hediye adı üstünde onun içinden gelip seçip alması lazım almayınca da içinden almamak gelmiştir kimse bi şey demez bilmiyorum kırıldım ya ona da bu söylediklerimi söylesem mi ki
Erkek arkadaşım 14 Şubat 'ta ne hediye istersin diye sordu almamak için ve sevmediği için mi sordu acaba?
Cevapla