Özel günleri önemsiz bulan erkek ilişkisine önem vermiyor mudur?

Özel günleri önemsiz bulan erkek ilişkisine önem vermiyor mudur?

Alakası yok sevgililer günü bana da saçma geliyor neden sevdiğim kişiyle olan ilişkimi bir güne sığdırırmış gibi hediye alıp kutluyoruz ki mesela bir mağazanın reyonlarında bir şey gözüne çarpar aklına sevdiğin gelir hediye olarak alırsın. Günlere bu kadar takılmamalıyız bence
Özel gün diye adlandırılan zaman dilimleri sadece insanlar para harcasın biz cebimizi dolduralım anlayışında bir zihniyet tarafından üretilmiş tuzaklardır. Yani bunun hislerle bir alakası yoktur. Bu tuzakları reddeden bir kişi ise parasını çöpe atmak yerine gerçek ihtiyaçlara ayıran zeki birisidir. Bu tür tuzakların kölesi olmuş bir zihnin bunu idrak edebilmesi ise mümkün değildir...
Şahsen ben özel günler için sevgili yapanları önemsemiyorum. Düzgün bir ilişki olsa tabi ki önemsenir. Birde dedigin gibi odunlar var. Mesela sırf masraftan kaçmak için ya da özel günlerde fazla romantik olunca sıkılanlar...
Şahit olmasam önemsemez derdim ama benim sevgilim kendi doğum gününün bile kutlanmasından hoşlanmaz 2 senedir şahit oldum buna artık ama ilişki konusuna önem veriyor
Cevap
6Cevap
Önemsemez
Ya bu günler bitmiyor ki öyle şeylere çok takılmayın derim. Dogum günleri var sevgiler günleri var ilk tanışma günü var. İlk sevgili olma günü var. Yılbası günü var. Var da var abi. Adam hangi birine para yetiştirsin. Belki de önemsemiyor değildir. Hani gelip sevgililer günümüz kutlu olsun dese belki senin bir şeyler beklediğini düşünebilir ve parası yoktur. Hersey çok pahalı. Biraz o şekilde de düşünün derim. Sadece söylemekle olmaz. Adamın parası yoktur söylersem de elim boş ayıp olur diye düşünür önemsemiyor gibi davranır. İlişkileri böyle saçma günlere bağlamayın derim. Sana olan davranışlarına bak sana iyiyse boş ver böyle şeylere takılma derim ben.
Sevgiyi mutluluğu sadece 1 güne endexlemek ona baglı olarak bazı seylere karar vermek ya da bitirmek çok sacma.
Kutlanılan sonrada satısların arttırılması , sektörün canlanması ıcın yapılan bırsey.
Sızın dogum gununuzu unutur tamam.
Evlılık yıldonumunu unutursa mezarına yardım ederım :DDDD
Sevgililer günü ve yılbaşı özel veya önemli gün değildir. Kişiye özel önemli gün doğumgünüdür, ortak özel günler de tanışma yıldönümü, evlenme yıldönümüdür. Bu iki (veya üç) gün dışında kimse birbirini darlamasın.
Ben de önemsemiyorum sonuçta herkes kutluyor o günü benim için önemi ne ki yıldönümü falan olsa anlarım ama onun dışında kutlamak çok saçma
Bazı erkekler hoşlanmıyor bu tarz günlerden. İlişki ile alakası yok bence
İlla önemsemiyo denmez ama bi çiçek alıp kutlayabilir en azından kös kös durcakmı😂😂
Elbette sonuçta böyle yalnızca bir güne anlam yüklemek saçma geliyor mesela
Benim sevgim her gün, Sevgilimde! Sadece bir günü kutlamak çok saçma?
Sevgililer günü bana saçma geliyor
pizzaya da kalp şekli vermezsin ama ya :/
Önemsemedim 4 sene sürdü
alakası yok
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?