Nişanlım aşırı ilgisiz, bir erkek neden ilgi göstermez?

4 senelik bir ilişkim var hemen hemen 1 senedir de nişanlıyım. Arkadaşlar bu adam ilk 1. Sene de çok ilgiliydi. Sonra aşırı ilgisiz oldu. Nişanlanınca düzelir daha rahat oluruz falan diye düşündüm. Yok arkadaşlar olmuyor sabah gece sabaha karşı yatıyor ne mesaj atıyor ne arıyor ne soruyor ben arayıp sormasam. Sabaha karşı yattığı içinde deliksiz bir şekilde akşama kadar uyuyor. Gün içinde hiç konuşmuyoruz yani. Haklısınız böyle şeylere takılmamam lazım, büyütmemem lazım ama gerçekten bakıyorum etrafa deli gibi sevgilisiyle karısıyla ilgilenen var. Ben bu adama sordum başkası varsa ayrılabiliriz, soğuduysan ayrılabiliriz diye de konuştum. Karşıma alıp neden ilgilenmediğini de sordum yok yani mantıklı düzgün cevap veremiyor. Ya ayrılmak istiyorsa ayrılsın diye imkanlar da verdim gerçekten. Ha düzelir ha düzelecek diye diye yok yani düzelmiyor. İşe girecek bir kaç haftaya şimdi ilgisizse işe girince kim bilir nasıl olur ve yaza evlenmeyi düşünüyoruz. Allah aşkına ben ne yapayım ya? Ben ne yapayım yani? Gerçekten yoruldum artık.
Nişanlım aşırı ilgisiz, bir erkek neden ilgi göstermez?
Cevapla