Aşk kadar baş döndürücü o kokuyu bulmaya hazır mısın?
Bu Sevgililer Günü’nde aşkın tutkusu tüm şehri sarsın! 🖤
Senin için aşkı tanımlayan cümleyi seç; hem gece hem gündüz kokunla fark yaratmanı sağlayacak önerimizi kap! Yorum ve görüşlerinle bize katılıp #AşkİçinPRIVACY demeyi de unutma.
Hastasıyım güzel kokunun. Bir insanın güzel kokması bu kadar kolay ve ulaşılabilirken yaşadığımız tek endişenin "hangi kokuyu seçmeliyim?" olması sizce de gerekmiyor mu? Ben şahsen 57,95 TL'ye mükemmel kokma fırsatına bayıldım. Hemen herkeslere hediye alam ben, oooh missss ✨✨✨
Aşk: İnsanları bitiren ve insanları ölümden hayata geri döndüren hayali bir gerçeklik. Soyut kavramlar arasında insanı en çok etkileyen duygu. İki kişi arasında oluşturulan gerçekliğin inancı ve bu inanç sonunda oluşan acılar dizisi... İnsanları hayata bağlayan ve insanların hayatlarını karartan saplantılı his İnsanın kalbini 2 kişilik tek ülkeye çeviren bir hükümet Tutku dolu hazların yaşanmasına sebebiyet veren kutsal bağlılık. Adına yeminler edilen, binlerce şarkı yazılan, filmler çekilen, Taç Mahal gibi mimari eserler, Romeo ve Juliet gibi edebi eserler bırakan, Leyla ve Mecnun gibi yaşanmış hikayeler sunan elle tutulabilen, gözle görülebilen ve "seni seviyorum" cümlesiyle kulaklarda duyulan, ruhun derinliklerinde yaşanan doğal bir afettir ❤️AŞK❤️
Aşk, sandığın kadar değil yandığın kadardır. Kelimelere dökülmez yananlar bilir. Yani kısacası Aşk, Yanmaktır.
Bir zamanlar üç kelebek birlikte gezerlerken ateşi görürler. Merak ederler nedir ateş? Ve sonunda öğrenmeye karar verirler. Birinci kelebek biraz yaklaşır, geri döndüğünde şöyle der:
-Ateş etrafına ışık veren bir şeydir.
Bu tarifi yeterli bulmayan ikinci kelebek de gider ateşin yanına birinci kelebekten daha fazla yaklaşır ateşe, geri döndüğünde şöyle der:
-Ateş etrafına ışık ve ısı veren bir şeydir.
Ancak kafalarında hala soru işaretleri vardır ve tam olarak öğrenmek isterler ateşin ne olduğunu. Bu sefer üçüncü kelebek gider ateşin ne olduğunu öğrenmeye. Ateşe doğru yaklaştıkça ışık verdiğini anlar, biraz daha yaklaşır ve ısı verdiğini de anlar ama bunlar yeterli değildir. Biraz daha yaklaşır ateşe derken ateşe kapılır ve yanar.
Üçüncü kelebek anlamıştır ateşin yakıcı bir şey olduğunu ancak bunu dönüp arkadaşlarına söyleyemez. Sevgi ve bağlılık da ateşe benzer. Yakıcıdır kavurur içine düşeni. Gerçek sevgiyi yakalayabilenin içinde bir kor yanar durur. Ancak bunu kendinden başka kimse bilmez... Anlamak için ne bakmak ne de yakınlaşmak yeterli değildir. YANMAK GEREKİR...
Aşk ile parfüm benzer şeyler aslında. İlk sıktığında kokusuyla büyülendiğin seni mutlu eden şey aradan zaman geçtikten sonra farkında olmadan üstüne yapışıyor ve seninle bir oluyor. Hatta varlığını dahi unutuyorsun. Birileri sana hatırlatana dek mesela tanıdığın çevrenin Aaa ne kadar hoş kokuyor markası ney veya bir başka deyişle çevredekilerin sana Sen güzel davranışlar kazanmışsın sebebi kim demesi gibi ve ancak o sıra üstündeki kokuyu farkediyor insan.#AşkİçinPRIVACY
Uğruna birçok şeyden vazgeçtiğin, Kitaplar yazabileceksen tek bir cümle dahi yazamadığın, dünyanın en güzel şarkılarını söyleyebilecekken tek bir kelime edemediğin,
Aşk hiç bir şekilde anlatılmaz aşkı anlatamazsın yaşamaktan başka bişey bulamazsın aşka dünyada gelmiş geçmiş en zor şeydir bence aşk bir o kadar güzel ve bir o kadar da acı
Aşkın genel bir tanımı yoktur bu yüzden tanımsız diyenler çıkacaktır aşkın öznel tanımları vardır... bir büyügüm eşine şöyle demişti : ben eski kafalıyım aşk nedir bilmem bir seni bilirim bir de sana bakarken sıkışan kalbimi... ben buna aşk derim. #AşkİçinPRIVACY
Aslında aşk yukarıda söylenen tutku tutsaklık oyun vs vs. Bunların hiçbiri değil. Aşk denilen illet öyle boktan ki. Ne oldu ne bitti demeden darmadağın olmuş bir halde buluveriyorsun kendini. Her zaman mutlu olursun sanıyorsun ama olmuyor. Tek bir tebessümü bile arar oluyorsun bazen. Canın yanıyor alışıyorsun. Kalbin kırılıyor alışıyorsun. Sonra zaman geçiyor bir bakıyorsun dumur olmuşsun. Ne bişi hissediyor ne bişi diyecek güç buluyorsun kendinde. Aşık olma demem ama aşık olmaya kendini hazırla derim. Çünkü bazen öyle bir gün geliyor ki vazgeçmek zorunda olduğunda darmaduman olmuş bir halde hayatına devam etmeye çalışıyorsun. Ama herşeye rağmen sevin. Sevgiyle ve hasretle... İyi geceler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
296Cevap
Aşk olsa bir dert olmasa ayrı bir dert gadası
Hastasıyım güzel kokunun. Bir insanın güzel kokması bu kadar kolay ve ulaşılabilirken yaşadığımız tek endişenin "hangi kokuyu seçmeliyim?" olması sizce de gerekmiyor mu? Ben şahsen 57,95 TL'ye mükemmel kokma fırsatına bayıldım.
Hemen herkeslere hediye alam ben, oooh missss ✨✨✨
seyir halinde giderken düz duvara toslamak... 😊
@AşkİçinPRIVACY
#AşkİçinPRIVACY
Aşk: İnsanları bitiren ve insanları ölümden hayata geri döndüren hayali bir gerçeklik.
Soyut kavramlar arasında insanı en çok etkileyen duygu.
İki kişi arasında oluşturulan gerçekliğin inancı ve bu inanç sonunda oluşan acılar dizisi...
İnsanları hayata bağlayan ve insanların hayatlarını karartan saplantılı his
İnsanın kalbini 2 kişilik tek ülkeye çeviren bir hükümet
Tutku dolu hazların yaşanmasına sebebiyet veren kutsal bağlılık.
Adına yeminler edilen, binlerce şarkı yazılan, filmler çekilen, Taç Mahal gibi mimari eserler, Romeo ve Juliet gibi edebi eserler bırakan, Leyla ve Mecnun gibi yaşanmış hikayeler sunan elle tutulabilen, gözle görülebilen ve "seni seviyorum" cümlesiyle kulaklarda duyulan, ruhun derinliklerinde yaşanan doğal bir afettir ❤️AŞK❤️
Aşk, sandığın kadar değil yandığın kadardır. Kelimelere dökülmez yananlar bilir. Yani kısacası Aşk, Yanmaktır.
Bir zamanlar üç kelebek birlikte gezerlerken ateşi görürler. Merak ederler nedir ateş? Ve sonunda öğrenmeye karar verirler. Birinci kelebek biraz yaklaşır, geri döndüğünde şöyle der:
-Ateş etrafına ışık veren bir şeydir.
Bu tarifi yeterli bulmayan ikinci kelebek de gider ateşin yanına birinci kelebekten daha fazla yaklaşır ateşe, geri döndüğünde şöyle der:
-Ateş etrafına ışık ve ısı veren bir şeydir.
Ancak kafalarında hala soru işaretleri vardır ve tam olarak öğrenmek isterler ateşin ne olduğunu. Bu sefer üçüncü kelebek gider ateşin ne olduğunu öğrenmeye. Ateşe doğru yaklaştıkça ışık verdiğini anlar, biraz daha yaklaşır ve ısı verdiğini de anlar ama bunlar yeterli değildir. Biraz daha yaklaşır ateşe derken ateşe kapılır ve yanar.
Üçüncü kelebek anlamıştır ateşin yakıcı bir şey olduğunu ancak bunu dönüp arkadaşlarına söyleyemez. Sevgi ve bağlılık da ateşe benzer. Yakıcıdır kavurur içine düşeni. Gerçek sevgiyi yakalayabilenin içinde bir kor yanar durur. Ancak bunu kendinden başka kimse bilmez... Anlamak için ne bakmak ne de yakınlaşmak yeterli değildir. YANMAK GEREKİR...
Bence aşk uzay boşluğunda nefes alabilmek gibi bir şeydir. Olmayacağını bilirsin ama denemek istersin...
Ask varsa umut vardır aşkın kaynağı hayattir
#AşkİçinPRIVACY
Privacy Men Classic güzel bir koku gerçekten
Aşk, bir yudum suya bile muhtaç kalacağını bile bile ateşlerde yürümektir; yani aşk bile bile tutsaklıktır.
#AşkİçinPRIVACY
Aşk, iki iken bir olmak demektir... Bunu çok sevdim ♥ Privacy Men Addiction'u merak ettim, deneyeceğim :)
Aşk yeni bir gezegeni keşfetmektir <3
Aşkı yüreğimin derinliğinde iliklerim de yaşamalıyım yanmalıyım alev alev
#AskIcinPrivacy
Privacy markaya bayılırım hele ki çiçeksi doğal an parfümü.
En guzel aşk zor olandır.
B sıkkı tabiki... enerji ve oyun
Probis kokusu harika bence :)
İyi bir paylaşım olmuş tebrikler
“Aşk, iki iken bir olmak demektir!”
Aşk adım atmaktır aşıklar da bacaklar. Tek olursa düşersin yürüyemezsin. İllaki iki tane lazım. Ve ben de topalım :)
Bence bu ya güzele benziyor 😀😀
Kullananlar için guzel bir urun
Olmazsa olmazim parfüm erkek ya da kadın farketmez
biyokimyasal açıdan, çok miktarda çikolata yemekten farksız Duygudur aşk
Aşk, güzel günlerin ardından gelen bir yıkımdır.
Aşk ile parfüm benzer şeyler aslında. İlk sıktığında kokusuyla büyülendiğin seni mutlu eden şey aradan zaman geçtikten sonra farkında olmadan üstüne yapışıyor ve seninle bir oluyor. Hatta varlığını dahi unutuyorsun. Birileri sana hatırlatana dek mesela tanıdığın çevrenin Aaa ne kadar hoş kokuyor markası ney veya bir başka deyişle çevredekilerin sana Sen güzel davranışlar kazanmışsın sebebi kim demesi gibi ve ancak o sıra üstündeki kokuyu farkediyor insan.#AşkİçinPRIVACY
Bana en uyan seçenek buydu
A dedim çok güzel çalışma olmuş bu teşekkür ederim çok
Aşk anlatılmaz yaşanır rivayetler çoktur ama bir türlü anlamını bulan yoktur 😉
Aşk delilik hali sadece. Sarhosluk.
Aşkmi Hade be cok fazla sözleri var
Aşk Tahammül Etmektir. Sözlerini Sevmesen Bile Bazen.
İyi harika beğendim yanı katılıyorum
Aşk bence geçici bir hastalıktır...
En uzun 3 harfli kelime.🤗
ya ask bence cok yok gibi bimiyorum sevgi saygi muhabbet var da ask tam emin degilim. Varsa bile cok kisa sürüyor
aşk ın parfümle ne bağlantısı var çok merak uyandırıcı
Gün güneşten önce ama onun yüzü hepsinden önce.
Aşk kendinden vazgeçmek tir
Aşk ölene kadar seni seviyorum demektir
Aşk, seni seviyorum diyebilmek değilGerçekten sevebilmektir...
Uğruna birçok şeyden vazgeçtiğin, Kitaplar yazabileceksen tek bir cümle dahi yazamadığın, dünyanın en güzel şarkılarını söyleyebilecekken tek bir kelime edemediğin,
Görmenden , konuşmadan ,
dokunmadan hissederek sevebilmektir.
Aşk hiç bir şekilde anlatılmaz aşkı anlatamazsın yaşamaktan başka bişey bulamazsın aşka dünyada gelmiş geçmiş en zor şeydir bence aşk bir o kadar güzel ve bir o kadar da acı
Aşk kapılmaktır kaptırmaktır kokusunda huzur bulmaktır
Aşk anlatılmaz yaşanır privachy😬🤦♂️
Boşverin aşkı' parfüm kalite mi _?
prıvacy bayılıyorum.. hem cok pahalı degil hem de cok kalıcı
Libidodan başka bişey değildir ben demiyor Sigmund abi diyor ben farklı düşünüyorum
Aşk bir sudur iç iç kudur
Bana göre aşk: Fedakarlık’tır.
Aşk : öyle bir şey yok kendinizi kandırmayın 🙏🙏🙏
Aşk asla vazgeçmeyeceğim bir tutlu kesinlikle 👍
Parfüm her tende farklıdır bence
Aşkın genel bir tanımı yoktur bu yüzden tanımsız diyenler çıkacaktır aşkın öznel tanımları vardır... bir büyügüm eşine şöyle demişti : ben eski kafalıyım aşk nedir bilmem bir seni bilirim bir de sana bakarken sıkışan kalbimi... ben buna aşk derim. #AşkİçinPRIVACY
Privacy woman classic süper koku..
aşk çok fazla sevmektir herhalde, bende tanımlayamadım bu yaşıma dek
Aşk özgürlüktür. Aşkın özgürlüğünü yaşamak gerek.
Aslında aşk yukarıda söylenen tutku tutsaklık oyun vs vs. Bunların hiçbiri değil. Aşk denilen illet öyle boktan ki. Ne oldu ne bitti demeden darmadağın olmuş bir halde buluveriyorsun kendini. Her zaman mutlu olursun sanıyorsun ama olmuyor. Tek bir tebessümü bile arar oluyorsun bazen. Canın yanıyor alışıyorsun. Kalbin kırılıyor alışıyorsun. Sonra zaman geçiyor bir bakıyorsun dumur olmuşsun. Ne bişi hissediyor ne bişi diyecek güç buluyorsun kendinde. Aşık olma demem ama aşık olmaya kendini hazırla derim. Çünkü bazen öyle bir gün geliyor ki vazgeçmek zorunda olduğunda darmaduman olmuş bir halde hayatına devam etmeye çalışıyorsun. Ama herşeye rağmen sevin. Sevgiyle ve hasretle... İyi geceler.
Aşk çok saçma bir duygudur
Aşk bence birliktir bir olmaktir ayri ayri olunca bir anlami olmuyor