
Papatya çayı sayesinde pamuk gibi oluyorum ama favorim nane limon! 💚

Poşet çayların hiç birini sevmediğim için kendim yapıyorum. Daha güzel tat aroması alıyorum böylece nane limon , ada çayı , ıhlamur ve daha fazlası ekşiyi çok sevdiğim için limonu fazla kullanıyorum 😋
Bu tarz poşet çaylar kaliteli değildir gadası. Hatta içerisini açıp bakarsan çayın yanında beyaz küçük küçük şeyler görürsün. O yüzden yaprak şeklinde veya bitkileri aktardan alıp öyle çayını içmek daha güzel oluyor. Genelde bu tarz poşet çayların içinde tane değilde toz daha çok oluyor.
Cevap
6Cevap
Ciaoo🦇
Yeşil çay ve kayısı çayı favorimdir lakin melisa ve papatyada tavsiye ederim. Sedatif etkiye sahiptirler.
çok fazla uyku yapmıyor mu?
@KuşKQnmaŽHayrįye sedatif etki dememin nedeni bu bende uyku problemi var iyi geliyor fazlası her şeyin olduğu gibi bundada zarar🙂
Yeşil çay, kayisi cay, kiraz sapi cay, siyah çay 🥰
Açai, ananslı yeşil çay
Papatya çayı favorim🌼
Bitki çayları ile aram yok.
Hakiki Kuşburnu çok severim
hiçbirini sevmiyorum..
Papatyaaaaa
hibisküs
böğürtlen ve elma çayı
Böğürtlen Çayı
yeşil çay
kekik çayını severim
Sevmiyorum
Hibuskus Çayı ☕
Kiraz sapı , Karabaş , Biberiye , Yeşil Çay...
Adaçayı ve Melisa
Kayısı 👍
Favorim yeşil çay
yeşil çay
Kahve
Yeşil çay
Rezene papatya cayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?