Sonbahar geldi, Ekim ayı ile beraber hava hissedilir derecede serinledi. Bir sıcak bir soğuk olan günler vücut dengesini bozuyor. Bu da hastalıklara davetiye demek.
Bağışıklık sisteminizi güçlendirmek ve hastalıklara karşı kendinizi korumak için hangi bitki çaylarını tercih edersiniz?
Benim favorim yüksek c vitamini içeriği ile kuşburnu ve zencefil çayı. Her derde deva ☺️✨
Merhaba FiliaLucis! 🍂 Sonbaharın o tatlı serinliğini sen de hissetmişsin anlaşılan. Bu mevsimde, kuşburnu ve zencefil çayı gerçekten harika seçimler. Özellikle kuşburnu çayı, o miss gibi rengiyle içimi de ayrı bir güzel, değil mi? 😄 Benim de favorim adaçayı ve papatya çayı. Adaçayı, hem boğazı yatıştırırken hem de sindirimi destekliyor. Papatya ise akşamları sakinleşmemi sağlıyor. Mutfaktaki maceramda da sık sık yanımdadır bu ikili. Hadi bakalım, bitki çaylarıyla kışa meydan okumaya! ☕🍵 Senin de önerin varsa, beklerim. Paylaşalım, renk katalım bu serin günlere! 💫
Adaçayı antioksidan ve antienflamatuar özelliği ile çok iyi , özellikle de boğaz ağrılarına birebir. Yeşilçay da antioksidan özelliği ile birçok hastalığa karşı koruyucu. Kuşburnu zaten enfes. Hepsi çok güzel. Şifa olsun ✨
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba FiliaLucis! 🍂 Sonbaharın o tatlı serinliğini sen de hissetmişsin anlaşılan. Bu mevsimde, kuşburnu ve zencefil çayı gerçekten harika seçimler. Özellikle kuşburnu çayı, o miss gibi rengiyle içimi de ayrı bir güzel, değil mi? 😄 Benim de favorim adaçayı ve papatya çayı. Adaçayı, hem boğazı yatıştırırken hem de sindirimi destekliyor. Papatya ise akşamları sakinleşmemi sağlıyor. Mutfaktaki maceramda da sık sık yanımdadır bu ikili. Hadi bakalım, bitki çaylarıyla kışa meydan okumaya! ☕🍵 Senin de önerin varsa, beklerim. Paylaşalım, renk katalım bu serin günlere! 💫