Şu an ölmeyi doruklarına kadar istiyorum. Acıyı bileklerime kadar hissediyorum? canım yanar mı?

Buraya yazmak biliyorum çok saçma ama tek bir arkadaşım var o yüzden tek dertleşecek yer burası
Düşünüyorum ben hiçbirşeyim 18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, ya kısaca birşey denilecek hiç birşey yapmadım ve sahip olmadım, Benimle yaşıt Billie eilish denen kız ne güzel hayatını yaşıyor güzellik desen güzellik ses desen ses şöhret desen şöhret ve Billie eilish gibi birçok kişi, tabi onu lanet olsun ölsün kahretsin demem öyle bir nsan değilim keşke herkez sevilse sevse ailesi ve sayıp sayabileceğim sayabileceğiniz aklınıza gelebilecek herşey olabilseler, Bana Alaaddin sihirli lamba cini sorsa isteğim tek kelimeyle ''Sonsuzlukta Herkes olmak isterdim'' Ben ölümsüz hep aynı yaşta dönen (14-30) bir varlık olmak isterdim , ben bir köpek, ben bir aslan , ben bir kedi , ben bir uçak olmak isterdim ben yaşlı bir kadın , ben bir çiçek ben sevgiliye bir anneye bir ablaya bir kadına verillen gülden sonraki kızdaki gülümseme olmak isterdim , kültürlü olmak isterdim, ben step up filmindeki kız erkek çocuk olmak isterdim ben selena gomez ben enes batur ben ali ahmet berkecean sylwia polina chursunova olmaak isterdim, ben internet olmak isterdim ben Lucy filminin son sahnesinde dediği gibi (ı * everyone) Ben heryerde olmak isterdim ben lucy olmak isterdim ben superman ıron man olmak ben dünyanın en iyi dövüşçüsü olup okuşdaki zorbaların a. ına kymak isterdim ben kurtarıcı olmak ben tanrı olmak ben melek olmak ben Lucifer olmak isterdim. acaba ölmek nasıl duygu ölünce nolucam sonsuzlukmu , bembeyaz bir hiçlik ortasımı olucam bilmek istiyorum hayat neden bu kadar adi acımasız mazoşişt hayatı seveyim allaha da sevgim yok neden olsun bu hayata iman edecek teşekkür edecek ne gördüm ne yaşadım ki
Evet evet ''ben Sonsuzlukta herkes olmak isterdim''
Güncellemeler
+1 yıl
Bu söz bir hayat felsefesi olmal bu söz Ne mutlu türküm kadar saçma bir cümle yerine her yerde yazılmalı ''Ya Kötü Hissetmemenin Tek Yolu Sonsuza Kadar Hiçbirşey Hissetmemekse''
Şu an ölmeyi doruklarına kadar istiyorum. Acıyı bileklerime kadar hissediyorum? canım yanar mı?
Cevapla