ETI Paykek'in içinden, oksijen emici aktif madde çıktı. Bu nedir? Netden okuduğum şikayetler var. fakat açtığımda gayet normaldi?

ETI Paykek'in içinden, oksijen emici aktif madde çıktı. Bu nedir? Netden okuduğum şikayetler var. fakat açtığımda gayet normaldi?
aklıma cok takıldı
ETI Paykek'in içinden, oksijen emici aktif madde çıktı. Bu nedir? Netden okuduğum şikayetler var. fakat açtığımda gayet normaldi?
Cevapla