Hastanede yapılan pansuman sonrası Gazlı bez açık yarama yapıştı? Sıcak su ile yumuşatabilir miyim acaba banyo yaparken su değmesinde sorun var mı. Napıcam hastanede birden çekerler miş öyle mi ona dayanamam ki. görsel ekliyorum baya kötü oldu

Hastanede yapılan pansuman sonrası Gazlı bez açık yarama yapıştı? Sıcak su ile yumuşatabilir miyim acaba banyo yaparken su değmesinde sorun var mı. Napıcam hastanede birden çekerler miş öyle mi ona dayanamam ki. görsel ekliyorum baya kötü oldu

Yara iltihap mı yapmış öyle gibi sanki. Normal suyla değil oksijenli suyla yavaşça temizleyerek çıkarmak lazım. Hastaneye veya sağlık ocağına gitmeni tavsiye ederim
Cevap
9Cevap
Sağlık ocağına gitsen iyi olur. Öyle birden çekmiyorlar korkma. Sonrasında pansuman da yapıp gönderirler
Zefiran veya oksijenli suyla pansuman yaparak çıkarırlar. Birden yolup kanatmazlar merak etme.
Normalde ılık su olur ama bu kaynamış birbirine tekrar git hastaneye
Islak pansuman yapmaları gerekirdi oksijenli su ya da SF ile çıkarılır bir şey olmaz korkma
Geçmiş olsun antibiyotikli pomat sürmelisin yüzeydeki mikropları hem temizler hem iyileşmeyi hızlandırır
Geçmiş olsun, ıslatarak çıkarabilirsin
oksijenli su dokersen cikacaktir
Ovv kıyamam büyük geçmiş olsun. Sıcak su mantıklı
Şöyle uyuştursunlar
Oha motordan düşmüş
ölürsün yakında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?