Parmağımda çok küçük cam kesiği var aşı olmama gerek var mı?

Oje surecektim cam kısmı kırılmış fark etmedi m çok küçük 0.5 cm lik kadar kesik tetanoz aşısına gerek var mıdır birde ben kanayan yeri emdim sonra yıkayıp bantladim
Parmağımda çok küçük cam kesiği var aşı olmama gerek var mı?
Cevapla