İlk kez kontakt lens kullanıyorum ve lensi gözümde hissediyorum bir sorun var mıdır?

İlk kez kontakt lens kullanımında etrafa bakarken lensi hissetmek ve baş dönmesi yaşamak normal mi? Gözümde kızarıklık ve öyle aman aman batma yok gözüm sabitken lensi hissetmiyorum ancak ayağa kalkıp dolaşmaya başlayınca hem lensi hissediyorum hemde hafiften başım dönüyor. İlk sefer için normal mi?
İlk kez kontakt lens kullanıyorum ve lensi gözümde hissediyorum bir sorun var mıdır?
Cevapla