İlk defa lens kullanıyorum sağ gözüm de bir sıkıntı yok fakat sol gözüm yanıyor batma var ve göz altı kapağım da kanlanma var ayrıca da bulanıklık var hafif neden?
İlk defa lens taktım gözüm çok kötü durumda neden?
Kontak lensmi normal olan mı 2 cisi lensi takarken göz kurumaya başlıyor hava almadığı için göz yaşı daha fazla üreme sağlıyor bu da gözde kaşıntıya sebep oluyor
Düzelir korkma yanma olduğu için şu anbulanık görüyorsun lensi kontakt olanı al daha ince çünkü 2 cisi takarken parmakların temizliğine so derece dikkat et mesela parmaklarında tırnak ojesi sildiysen aseton kalıntısı bulunması parmağını zararsız sabunla 5 dakika yıka tertemiz olduğundan emin ol mikrobu parmak ucundan kapaniliyor çünkü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlk kez kullandığın zaman öyle oluyor zamanla alışırsın.
Mikrop kapıyor çünkü
Neden lens suyu kullandım ve temizledim
Kontak lensmi normal olan mı 2 cisi lensi takarken göz kurumaya başlıyor hava almadığı için göz yaşı daha fazla üreme sağlıyor bu da gözde kaşıntıya sebep oluyor
normal lens
derecesiz lens yani düzelir mi bi kaç takmadan sonra
Çok yanma var şu an bulaniklikta arttı
Düzelir korkma yanma olduğu için şu anbulanık görüyorsun lensi kontakt olanı al daha ince çünkü 2 cisi takarken parmakların temizliğine so derece dikkat et mesela parmaklarında tırnak ojesi sildiysen aseton kalıntısı bulunması parmağını zararsız sabunla 5 dakika yıka tertemiz olduğundan emin ol mikrobu parmak ucundan kapaniliyor çünkü
anladım teşekkürler ederim benim lensin kontakt mi değil mi nasıl anlarım
Aldığın yere sorman lazım
Ben bu lensi arkadaşımdan aldım para vermemek için 😂
Yok artık shdjdj
He valla o kullanmiyodu ben aldım ekonomi kotu
Be kadar oldu kank yatları bilmiyorum bende 😅
neyse kral sağol valla bilgilendirdin
Bişey değil kank geçmiş olsun.
Yaskaç belli bile değil