İlk defa lens taktım gözüm çok kötü durumda neden?

İlk defa lens kullanıyorum sağ gözüm de bir sıkıntı yok fakat sol gözüm yanıyor batma var ve göz altı kapağım da kanlanma var ayrıca da bulanıklık var hafif neden?
İlk defa lens taktım gözüm çok kötü durumda neden?
İlk defa lens taktım gözüm çok kötü durumda neden?
Cevapla