Gözlük kullanmak zorundayım derecem çok yükselmiş ve astigmat olduğunu söyledi doktorum. Gözlük almak için şu an maddi durumum yok ama uzun süreli kullanacağım gözlüğün çirkin bir şey olmasını da istemiyorum. Bilgisi olan biri ulaşabilir mi:( istediğim modellerin fotosunu da bırakayım o tür modelleri sigorta karşılamaz mı?
Sigortanın karşıladığı gözlük modelleri çok mu çirkin oluyor?
Devletin karşıladığı birçok model var ama gittiğin zaman sana en çirkinlerini gösteriyorlar. Sen "Devletin karşıladığı diğer modellere bakabilir miyim" de. Aralarında güzel modeller oluyor. 😄
Çerçeve için 10 TL 20 TL gibi bir rakam veriyor sigorta. Üzerine senin eklemen gerekiyor. Bu attığın çerçeveleri alabilirsin ama fark ortaya çıkacaktır
En İyi Cevaplar