Az yedim ama karnım acayip şişti nefes alamıyorum neredeyse neden böyle oldu?

İftar da çok yemedim her zaman ki gibi yedim ama karnım kocaman oldu ☹
Nefes alamıyorum resmen çaltıcak diye ödüm kopuyor neden böyle oldu ki😦
Maden suyu da içtim aksine daha da şişti 😣😣
Az yedim ama karnım acayip şişti nefes alamıyorum neredeyse neden böyle oldu?
Cevapla