Çok zayıf olmak mı, çok şişman olmak mı? Hangisi daha kötü?

Çok zayıf olmak mı yoksa çok şişman olmak mı hangisi daha kötü?
Çok zayıf olmak mı, çok şişman olmak mı? Hangisi daha kötü?
Çok zayıf olmak mı, çok şişman olmak mı? Hangisi daha kötü?
Güncellemeler
+1 yıl
Birini seçin yaaa ikiside kötü biliyorum Allah korusun hepimizi ama hangisi daha beter😂
Çok zayıf olmak mı, çok şişman olmak mı? Hangisi daha kötü?
Cevapla