Aşırı kilolu olmak mı daha kötüdür aşırı zayıf olmak mı?

mesela 170 boyunda birisinin 40 kilo olması mı yoksa 120 kilo olması mı, gibi... ben boyum için ideal buluyorum kilomu ama sormak istedimm

Güncellemeler
+1 yıl
bence kilolu olmak daha kötü bu arada
Aşırı kilolu olmak mı daha kötüdür aşırı zayıf olmak mı?
Cevapla