
Burnu yukarıya itme sonucu, burun üstünde çizgi oluşuyor ve nedense bu çizgi benim hoşuma gidiyor.😝
Bu durumu yaşayan var mı?

Benimde burnumun ucu şişiyor.. Gözlerimden şakır şakır yaş akıyor..
Niye yukarı itiyorsun?
Hayır hiç olmadı burnumu da hiç yukarı itmedim. Ama eminin geçiyordur. Eğer hastaysanda geçmiş olsun
Rica ederim iyi geceler
Yok hayır.
Cevap
8Cevap
Olmaz.
Burnuma dokunmayı ve dokunulmasini hiç sevmiyorum.
#devilschild
Valla burnumda değil de alnımda sivilce çıkıyor bende boynuz gibi hiçte hoşuma gitmiyor 😅😅
Ben o çizgiyle bütünleşik yaşadım yıllarca 😂
hayir bende olmadi hic alerji
Evet var 😒😒
illaki oluyor arada
Oluyor
Hiç olmuyor.
bu senin burnun mu kız
belli mevsimlerde
Olmuyor sjjs
yok hayır olmadı
Oluyor bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar