Afrika'da bazı kabileler hala yamyamlık geleneğini sürdürüyorlar..Yamyamlık geçmişine sahip insanların dediğine bakılırsa insan etinin tadı domuz etiyle sığır eti arasında bir yerde..1950’lerde Afrika’da insan eti yiyen bir kabilede “Kuru” isimli gülme hastalığı gözlemleyen bilim insanları, bunun nedeninin yamyamlıktan kaynaklanan bir prion hastalığı olduğunu ortaya koydu. Bu hastalık, kabile üyelerinin durup dururken gülmeye başlaması ve sonunda kusa kusa ölmesiyle sonuçlanıyordu. Bu hastalık düzenli olarak yamyamlık yapanlarda görülse de, siz siz olun, insan eti yemeyi aklınızdan bile geçirmeyin!
Uzun lafın kısası: İnsan eti yerseniz, ölebilirsiniz.. (Kaynak)
Issız bir adaya düşseydiniz ve tek seçeneğiniz insan eti yemek olsaydı, ne yapardınız? #Meczup
Yamyamlık! Aklınızdan bile geçirmeyin! Yalnızca insan eti yemek zorunda kalsaydık ne olurdu?
Hannibal dizisi sayesinde daha da çok tadını merak ettiğim insan etini açıkçası tatmak isterdim. En azından deneyimlemek için. Ve şartlar eğer beni korkunç bir yaşam mücadelesi içinde açlıkla sınıyorsa insan eti yemekten çekince duymam.
yani afrikalılar hariç vicdanı olan yemez merak etme açlıktan ölür gider yaa yiyemezler yani bide adada böcek yılan suda balık varken neden insan eti yaprak yerler yine dayanırlar biraz daha fazla insan eti akıllarına gelmez yani
Yanlış hatırlamıyorsam Afrika'da hala yamyam kabilesi vardı. Yine haberlerin yalancısıyım Japonya'da insan eti satılan ve orada servis edilen bir yerin olduğu
Allah kimseyi açlıkla sinamasin. Etlerin birçoğu aynıdır, sadece inançlarınız gereği bunlarda sınır vardır. Inancsiz olunca ne tür bir etme yeme sınırı da yoktur, mecbur kalınca tabi ölmemek için herşey yenebiliyor.
Bilmiyorum yiyenlerin çoğunun bir inancı siniri yok ve bunu çok sağlıklı ya da faydalı buluyorlar. Inançlı birinin böyle bişey yaptığını görmedim o yüzden.
Çinde yeni doğan çocukları yiyolarmış çocuk sayısı 1 den fazla olması yasak olduğu için ve en lüks yerler yiyolarmış ve yenilendiklerini düşünüyolaemış çine giden birisi anlattı ne kadar doğruysa artık 😅
En İyi Cevaplar