Yamyamlık! Aklınızdan bile geçirmeyin! Yalnızca insan eti yemek zorunda kalsaydık ne olurdu?

Afrika'da bazı kabileler hala yamyamlık geleneğini sürdürüyorlar..
Yamyamlık! Aklınızdan bile geçirmeyin! Yalnızca insan eti yemek zorunda kalsaydık ne olurdu?
Yamyamlık geçmişine sahip insanların dediğine bakılırsa insan etinin tadı domuz etiyle sığır eti arasında bir yerde..
Yamyamlık! Aklınızdan bile geçirmeyin! Yalnızca insan eti yemek zorunda kalsaydık ne olurdu?
1950’lerde Afrika’da insan eti yiyen bir kabilede “Kuru” isimli gülme hastalığı gözlemleyen bilim insanları, bunun nedeninin yamyamlıktan kaynaklanan bir prion hastalığı olduğunu ortaya koydu. Bu hastalık, kabile üyelerinin durup dururken gülmeye başlaması ve sonunda kusa kusa ölmesiyle sonuçlanıyordu. Bu hastalık düzenli olarak yamyamlık yapanlarda görülse de, siz siz olun, insan eti yemeyi aklınızdan bile geçirmeyin!

Uzun lafın kısası: İnsan eti yerseniz, ölebilirsiniz.. (Kaynak)

Issız bir adaya düşseydiniz ve tek seçeneğiniz insan eti yemek olsaydı, ne yapardınız?
#Meczup
Yamyamlık! Aklınızdan bile geçirmeyin! Yalnızca insan eti yemek zorunda kalsaydık ne olurdu?
Cevapla