
Ölcek olsam bile asla insan eti yemem, Çok kötüsün orni
Söz konusu ölmekse yeğen, sar ordan bi yarım eppek
İlla ölmem gerekmiyo lsdşkfisdkf (yuh)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Neden olmasın? Kendimizi çok özel ve dokunulmaz sanıyoruz ama etten kemikten bizleri cangıla atsalar kaçımız hayatta kalabilirdik?
Şimdi diyecekler ama insanlar zeki, duygusal bla bla… Çoğu hayvan da EQ'ya sahip. Ayrıca insan kadar zeki birçok hayvan var (şempanze, fil, yunus vs.).
Cevap
8Cevap
En büyük fobilerimden biri yenilmek bende başka birini yemezdim ölürüm daha çünkü çok tiksinç verici.
Herhangi biri diil ya, mesela kötü biri, savaştaki düşman olabilir ne bilim, ya ben şöyle düşünüyom aslında accuk. O kadar psikopit katil tecavüzcü var, onları hapse atıyolar. Ziyan oluyolar bence, kıymasını çeksek onların ne bilim
Olabilir aslında tercih edenler yerdi aklıma şey geldi orta çağda avrupalılar Mumya yiyormuş falan ne midesizce
Ama yinede çok ürküç bir şey ömrü de kısaltıyor yinede yamyamları anlamıyorum
ömrü kısaltmıyo ama çomçok riskli, hele ki beyin tüketimi o direkt öldürüyo lsdşkfis mumya yemeyi de ilk kez duydum ya, kuru kayısı gibi yiyolla galiba
Cfbvhbvbb bide çok faydalı olduğuna inanıyorlarmış mısırdan Mumya kaçırıyorlar falan baya çılgınca xd
Gömü de buluyolardır mis gibi, kuru kuru da gitmez kuru mumya, yanında ne içiyolar acaba. Neyse iğrençleşmicem, bu fikri necmettin verdi bu arada
Necmettin kim yAaaa senin aklına böyle şeyleri sokmasın kırarım kafasını
Senn masum bir kuzucuksunnn
hayali arkadaşım, git diyom gitmiyo. Dövüyom yine gitmiyo
Gell buraya sarılcam geçer geçerrr
Sarılcam da necmettin de parazit yapıyo, ben de gelcem diyo illa. Neyse görmemiş gibi yapalım ben depiklicem onu
Necmettiniii camdan aşağıya atıcam kurtarıcam onu sendennn
Bİ işe yaramıyo, geçen ben attım, kafa üstü düştü ama betonu kırmış kalın kafalı, sonra utanmadan yanıma gelip "acımadı kiii sdlkfşsfk" didi
Şşşşş yat zıbar istersen geçer hani fhbgnvbb necmettin ne arsız yüzsüz birisin beee
ne yatması nöbetim var benim 8 saatçik daha sdlkfdsşf
Bilemediim belki hayvan eti diye kendimi kandirip yiyebilirim hayatta kalmak icin yemeyedebilirim idk 😵💫
İnsan da bi hayvandır gerçi dslşfsf
Pişirme şansım olsa yerdim ama çiğ bir şekilde ise hayır o kadar yamyam değilim
E yani bi zahmet, sonra kurtçuk olur karnında kocman
Evet 3. Seçeneği seçerek var olan üç caniden biri oldum. 😸
Şaka bir yana bana Hannibal’ı anımsatıyor. Bu konuda iyi hislerim yok.
Ben merak ediyorum. Dünyanın en lezzetli etiymiş
Zorunda kalsa herkes yer bunun defalarca örneği var zaten
Asla yemezdim bitki yerim onun yerine 😅 yamyam mıyım ben 😂 Sanki Hannibal lecterim
Böyle saçma sapan soruları nerden buluyorsun
Üzerine para verseler yerim
Snsjjshs
Psikoloğa git cok acil hemde
Onu mu yiyim?
Evet
oke, sen de ister misin eppek arası, canın çeker şimdi
Ben cigköfte yicem
Yiyeceğimiz kişinin cinsiyeti belli mi? :D
Evet
ersoyun babaannesini sen mi yedin?
ı ıh valla ben yemedim
Hayvan eti yemiyorum ben insan etini asla yiyemem.
Ben hayvanların kesimine bakamıyom (ciddiyim her ne kadar hesabımın %150'si troll olsa da dlskfdisf ama insan ölse etkilenmem)
Görmediğim sürece hayvan eti yiyepiliyom yağni
Mecbur kalmadan yorum yapmak doğru değil.
B diyosun sdlkfşcs
Yerim tabiki bir ara canım bile çekiyordu
Zaruri durumlar dışında yemem
Asla böyle bir şey mümkün değil 😑
Yerim
Bana da ayır accık, açım :(
Başlamadım yemeye gel birlikte pişirir yeriz🥳
Olar, BBQ sos getirdim bak
Ağır olur sadece tuz zeytinyağı mmmhh kdjdj
Tuz çok koymayalım ya ben sefmiyom, pul biberle gömcem ben. Cız bız yaparıs önce
Tamam tuz opsiyonel ben eklicen ama et tuzsuz olmazzzz
sol bacağı ben alim, sağ bacağı sen al sen tuzla. Ben pul biber ekip eppek arası yicem
Ben organ pişirdim kendimeee😛
Sakatat diyosun
Beyin diyorum😃 bir çatal çıkıyor ama olsundu jdjdj
Onu yeme ommas, prion enfeksiyonu kapar ölürsün
Hayır bu da ne
Ne ne?
Ben almayayım
Eğer aşırı ac kaldiysam yerdim
Allah iman sahibi kimseyi muhtaç etmez
Yerdim
Yerdim,
@Cod2009 sadece merak ediyorum.. yanak kısmını yerdim ve ya baldır bölgesi
Hayır 🤦🏼♀️
Yemem tiksinirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?