
Fotoğrafına bakıp senin ben gülüşünü yerim dediğiniz biri var mı?
#1GülüşüneBakar
#Meczup

:D :D Öncelikle soru çok güzel. Evet öyle birisi var hayatımda. Her sabah baktığımda onun yüzüne, bundan daha fazlası geçiyor içimden. Ona aşık olmak gülüşüne, duruşuna, bakışına, futbol aşkına, gözlerine hayran kalmak bambaşka bir duygu. Eminim bu duyguyu yaşamasaydım bunların hiçbirine sahip olamayacaktım. Ama o gülüşü var ya beni benden alıyor. :)
Annem gülünce dünyalar benim oluyor resmen nadiren gülen biri ve beni pek sevmez ama o benim için güldüğünde sanki farklı boyutlara yolculuk yapıyorum harika bir duygu!
Sevdiğimmm adama bir gülüşüyle aşık oldummm diyebilirim 😍bi gülumsemesi herseyi degistirir onun gülüşu herşeye değer😍
Var 1 yaşında kuzenim
Cevap
34Cevap
Oğlum güldüğünde sanki dünya onun gülüşünde duruyor. Kurban olurum onun gülüşüne...
Uğruna şarkılar yazılmış
Kendim :)
var😄 ulas tuna astepeee 😍😍😍😍 karsima gecip 1 saniye gülsun ona milyarlar veririm
Var tabi bur ara hergün uzakta okduğu ićin trkefonls cilveli gülüşünü duymmsk için arıyordum onu. Brni mutlu ediyordu sesi. Çok özledim... ☺😎
Neslihan atagülün gülüşünü çok beğeniyorum ben yaaaa. Etrafımda değil ama olsun
😂
Evet var ama onun öyle düşünmemesi canımı sıkıyor.
Miranda yeter li gerisi teferruattır
Gülüşünü yerim dediğim biri var evet ❤️
Dili geçmiş zamanda kaldı.. var-dı..
Varla yok arasında biyerde
Var o kendini biliyor
Var minik çocuklar çok güzel gülüyorlar😍😍
Ayyy eveeeet😍😅
Asker yarin mi? :D
Hı hı🤗😍
Şafak kaç? :D
Atarsa Karabük😅 78 gün kaldı :)
Az kalmış :D
Evet😌
bir kızda en önemli şey gülüş gerçekten
Sevdiğim adam çok güzel Gülüyor ☺️
Kız kardesim güzel gülüyor 6 yaşında
Hayatımda yok ama umarım ki olur
Ezgi şenler, ama hayatımda değil tabiki 😂
ooo olmazmı çook varrr
Vark var.
O hep gulsun ins
ilk aşık olduğum kız diyebilirim.
Onun bir gülüşü var mutlulgu herkese deger
Evet vardır.
Tabiki var..
Bakılır...
Var canım kendim ❤ 😄
Kendim😂
En tatli bir arkadaş
Varrrr
Birak gülüşü somurtmasina kurvan olunur sen ne diyosun
var..
yeğenim..
Yok valla öyle biri
yok artik
Evet sevgilim
genelde onu bana söylerler
Hayır
Var. Yeğenim.
Kendim ve yegenim :)
Var yeğenim
Yok şu an
güzel gulenleri severim genelde
Var annem
tabikide
kendim :)
Ricardo Quaresma 😍
Yok.,.
Var ablam😂
Yok.
Annem..
Yok valla
Yok. 😂
Yeğenlerim
Var, kendim :D
Olmaz mııı? :)
Var🌹
Evet var
Fotoğraf yetti
Hayir
Hayır
Varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar