Kahkahanın ardındaki bilimsel neden: Neden daha az kahkaha atar olduk yaş aldıkça?

Kahkahanın ardındaki bilimsel neden: Neden daha az kahkaha atar olduk yaş aldıkça?
Stanford Üniversitesinden Harvard’a pek çok önemli okulda yapılmış kahkaha araştırmalarına yer verilmiş..

İlgimi çeken şeylerden biri ilk kahkahamızı 3.5-4 aylıkken attığımızı öğrenmek oldu. Yani daha konuşmayı öğrenmeden kahkaha atmayı öğreniyormuşuz aslında. En çok da 5-6 yaşlarımızda gülüyormuşuz. Ancak ne üzücüdür ki insan büyüdükçe daha az kahkaha atmaya başlıyormuş..

Hayatta sizi güldürecek şeyler azaldığı için mi, daha az oyun oynadığınız veya daha çok sorunlarla karşılaştığınız için mi tam olarak bilinmiyor ama artık çok daha az kahkaha atıyormuşuz..

Eskisi gibi kahkaha atabiliyor musunuz, çocukluğunuzda ki gibi?
#1GülüşüneBakar
#Meczup
Kahkahanın ardındaki bilimsel neden: Neden daha az kahkaha atar olduk yaş aldıkça?
Cevapla