İnsan gençken herşeyin ağlanası yanını görüyor, yaş aldıkça ise gülünesi taraflarını! Sence nedeni nedir?

#selamgençlik 🍀🍀

🍎#Kişilik #Karakter Çaresizliği kabullenmekten mi, akıl çoğalmasından mı? Senin fikrin nedir bu konuda?🍎

#tubasueda 🍀🍀
İnsan gençken herşeyin ağlanası yanını görüyor, yaş aldıkça ise gülünesi taraflarını! Sence nedeni nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
🍎🍎
Güncellemeler
+1 yıl
🍀🍀
İnsan gençken herşeyin ağlanası yanını görüyor, yaş aldıkça ise gülünesi taraflarını! Sence nedeni nedir?
Cevapla