Elim fırın tepsisine yapıştı sanki. Ne yapabilirim açısını dindirmek için?

Ya kurabiye yapmıştım, yanmasın diye birden refleks olarak elim gitti, fena yandı iki parmağım, buzlu suya koydum ama hala sızlıyor, napabilirim açısını dindirmek için kremde kalmamış.
Elim fırın tepsisine yapıştı sanki. Ne yapabilirim açısını dindirmek için?
Cevapla