Zeynep Tokuş'un 6.5 aylık prematüre doğan bebeği için eşi "Ölsün daha iyi" demiş. Sizce babanın bu şekilde düşünmesi doğru mu?

Bence ne kadar cahil olduğunu ortaya koymuş.
Zeynep Tokuş'un 6.5 aylık prematüre doğan bebeği için eşi "Ölsün daha iyi" demiş. Sizce babanın bu şekilde düşünmesi doğru mu?
Sizin düşünceniz nedir?
Zeynep Tokuş'un 6.5 aylık prematüre doğan bebeği için eşi "Ölsün daha iyi" demiş. Sizce babanın bu şekilde düşünmesi doğru mu?
Cevapla