6 yaşında çocuğum madem eninde sonunda öleceğiz beni dünyaya getirmeseydiniz ölmek zorunda kalmazdım dedi ne diyeyim şimdi?

6 yaşında çocuk bu cümleyi niye kurar şimdi ya ölüm falan niye düşünür bu yaşta çocuk?

6 yaşında çocuğum madem eninde sonunda öleceğiz beni dünyaya getirmeseydiniz ölmek zorunda kalmazdım dedi ne diyeyim şimdi?
Cevapla