Sağlık Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? (Sayfa 5) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 213 Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
hey_sen_baksana Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Gülüşüm ile tüm dikkatleri üzerime çekebiliyorum. 0 0 Yorumla
ataprens07 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Genelde kendimi teselli etmek için kullanırım :D 0 0 Yorumla
Kaiken_ Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Sanırım ortamı yumuşatmanın en güzel yolu tebessüm 0 0 Yorumla
Gülüşün Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Sağlık konusunda 662 cevap paylaştı. Her anımızda gülebilsek keşke 0 0 Yorumla
Pinarrrr98 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Depresyondan çıkmak istediğimde bir gulusum yeter 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
339Cevap
Gülmek için neden yok.
bir bayanda gülüş çok onemlı
gülmenin enerjisine inandığımdan
Gülümsemek hayatı kolaylaştırır 😄
güzel paylaşım olmuşşş
Bütün sinirli ortamı gevşetir.
Moralim bozuk olduğun da
Bende bir amaan boşver gül geç hissi uyandırıyor
Gülüşüm ile tüm dikkatleri üzerime çekebiliyorum.
Bembeyaz dişler güven artirir
Sevdigğim çocuğun dikkatini çekerim ;)
işte o an rezil gibi hissedersin utanırsın :)
Gulusum her daim kurtarir😈
Gülümsemek insanı mutluluk verir.
Gülmek devrimci bir eylemdir
Her zaman ve her durumda
herşeye gülebilen insanlarız biz :)
Ben gülmemeyi tercih ediyorum
Gülmeyi güldürmeyi severim 🤗
Her zaman gülmek gerekiyor zaten
Karşımdakini etkilemek için gülerim
F) Hiç bir zaman gülüşüm işe yaramaz.
Hiçbişey malesef
Ne yazık kü
Reklamlandın bir tek gülerken yakışıklıyım 😂😂
Ben her zaman gülerim
İnsanlar gülüşü ile bir çok kapı acar
Genelde kendimi teselli etmek için kullanırım :D
Gülmek insanı güçlü gösterir
gülmek önemli tabi herzman
Sanırım ortamı yumuşatmanın en güzel yolu tebessüm
Gülüş önemli babacanlar
Gülüşümü herkes duayr
Ahhh bu gülüşlerin gözü kör olsun🤗
Zorlukla karşılaştığımda
Cok daha iyi bencegepsinden
Anlatmaya gerek yok mükemmil :D
Keşke bizdede gamze olsaydıda gülseydik.
heran bunu düşünüyorum.
Parlak dişler temizliği simgeler
Kendimi çıkmazlarda hissetiğim zamanlar.
Gülmek pozitif enerjidir
Hep beraber gülüüp geçelim bari 😉
Her anımızda gülebilsek keşke
Gülmek her zaman iyidir.
Bir tebessüm yeter insana
ne kadar doğru olabilir ki?
Güzel çalışma olmuş emeğine sağlık
Genelde öyleyimdir saten :)
Gülmek isteyip de gülemeyenler de var
Tüm gözler bana çevrildiğinde
Tatli bir tebessüm herşeyi unutturur bazen
Günde 3 defa fırçala 🤭
Yok öyle bir durum...
Bazen bir gülüşün bile yapamyacğı şeyler olur
Arada gülerim, ortalık toz duman
Depresyondan çıkmak istediğimde bir gulusum yeter
Kolgeyt candır gülümsemem heyecanlandırır Xd 🤗
Moralim bozuk olduğunda
Annemden bir şeyler isterken
Nezaman gülesim gelirse ozaman gülerim.