Sağlık Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? (Sayfa 6) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 213 Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
birfisilti Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Gülüş insanların en etkili silahlarından biridir. 0 0 Yorumla
HilalDemir0 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Bir gülüşümle yeni kapılar açılır 0 1 Yorumla ufcsport +1 yıl Pp ni ss aldım hakkını helal edermisin lütfen Yorumla
Furkankaanaksoy Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Gülümseyince azda olsa biraz mutlu olurum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
339Cevap
Bazen kararsız kalıyorum
Gerçek bu o yüzden 😂😂
Aklıma bir muziplik geldiğinde gülerim ben
Gülüş insanların en etkili silahlarından biridir.
Çünkü herşey gülünce güzel
beğendiğim biri olunca
Bir gülüşümle yeni kapılar açılır
Pp ni ss aldım hakkını helal edermisin lütfen
Gülmek Çok Güzel Bir Duygudur
Çünkü gulus insanı mutlu eder
pozitif olmak diyelim
Mükemmel anlatmaya gerek yok 😂
eşimle tartıstıgım zamanlar
gülmek en güzel şey :)
Gülümseme herşeyin ilacı
Gülüşün güzelse hayat güzeldir
Gözlerimin icindeki sen olan gülücük
Hayata karşı mücadele ederken
gülmesinide bilmek lazım macunla olmaz :)
Herzaman fircalrim dislerimi
Yeni kapı hayırlı kapı 😉
Rahatlamanın bir karşılığı
Bir gülüş bazen dünyanı değiştirir
Karmaşık bir durumda gulumseyebilmek
Güler yüz herşeyi çözer... :)
Biri canımı sıktıgında
Gizli mutluluk hesabı
Gülmeyi sevmiyorum 😏
Gülmek güzeldir ömrü uzatir
Gülümsemek herşeyin ilacı
her durumda mutlu olurum
Güldüğüm zaman mutlu olurum sorunum hallolur
gülmek bana yakışıyor
Gülmek için sebep arayin
Gülüşüm benim her şeyim tüm kapıları açıyor
Gülmek herkese yakışır
Gülümseyince azda olsa biraz mutlu olurum.
Aslında her yerde kullanılmalı.
Ben gülmesem daha iyi
Güzel tercih teşekkürler
Signal harika demek için buradayım 😂
pozitif enerji vermek her zaman harikadır...
evlatlarım yeterki gülsün
Sevişirken ossuruğumun gelmesi
güzel etkileyici bir kız gördüğümde
Bende ise yaramıyor
Cok stresli
Hiç olmadı 😁
gülüşüm ömre bedeldir :D
Herkes gulusume hayran
Çok sinirlenince ben
Her şey
gülüşümle kalpler açılır :P
bir ben gülmüyorum yani
gülüşümü seviyorum
yanlış doğru yapmak adına en güzel kaçış yolu
Gülmek her zaman iyi gelir terapi gibi
gülüşüm zaten yeterrkiii
Gülümsemek herkese güzellik katar
Dişin yapısı önemli istediği kadar beyaz olsun
güzel